Evz si-a schimbat site-ul

evnimentul zileiPana la urma, Evenimentul zilei a decis sa-si schimbe moaca la site. Inca nu m-am dumirit daca este bine sau rau. O amica de la evz mi-a spus ca nu mai intelege nimic 🙂 . N-arata rau, chiar daca-i culoarea sobolanului. Imi place ca se incarca repede si pare mai aranjat. Sa vedem reactiile cititorilor. Evenimentul s-a petrecut azi.

3 răspunsuri

  1. Am trecut si eu pe-acolo .Cred ca e mai usor de cautat.Dureaza pana ne obisnuim cu culorile si toate schimbarile.

  2. Imda, pare mai adunat.

  3. mie imi placea mai mult inainte…

Lasă un răspuns

