Vrei sa castigi o Dacia Logan? Poftim spam!

MesajulFoarte tari astia de la Dacia Logan. Dupa ce ca nu sunt in stare sa faca un autoturism calumea sau macar sa-mi ofere o suma consistenta, teligentii de ei s-au gandit ca este mai simplu sa-mi incarce adresa de e-mail cu o prostioara de spam. In mesaj sunt rugat sa trimit mesajul la 20 de persoane exact ca-n alte tampenii in care daca respectai indicatiile ti se indeplineau trei dorinte 🙂 . Ei bine, m-am plictisit de spam-uri. NU vreau sa castig o Dacia Logan, nici sa-mi pun silicoane sa-mi maresc o anumita parte a corpului sau nu mai stiu ce-mi spun toate astea. Ce-ar fi de facut? Stiu. Sa le ignor. Dar credeam ca dacioara noastra strabuna are mai mult bun simt.

Lasă un răspuns

