Socu’ de dimineata

top wordpressMa uit pe top wordpress si vad ca la posturi sunt pe primul loc, iar la bloguri dupa patratosu. Cheia succesului? M-am revoltat ca un besleaga de omulet ameninta un blogger (si femeie pe deasupra) cu puscarie si-am scris un post. Stirea a fost interesanta si pentru cei de la 9am, care mi-au trimis un trafic bunicel, nu exagerat. Asta ieri, iar astazi un pic mai crescut. Sunt convins ca pana la 12 am sa fiu pe primul loc, locusor in care am stat candva…pe la inceputul meu de blogger. Deci este bine sa te enervezi 🙂 . PS Maine voi lasa locul celor care scriu despre credinta, dragoste pierduta si …ganduri dezlanate. Eu voi continua cu un trafic bunicel doar cu presa, politica si jurnalele mele intime. Aici este un model.

Lasă un răspuns

