Financiarul de Iasi il ataca pe Voiculescu

Dupa cum am scris acum putina vreme, geniile din Trustul lui Voiculescu (Intact) au decis ca Fiananciarul este un nume perfect pentru noul cotidian economic din ograda mogulului. Singura problema: www.financiarul.ro exista deja din 2004 si este o publicatie atat online, cat si pe hartie. A parut ciudata alegerea unui nume deja existent, iar eu am fost primul care am vorbit cu sefii de la Iasi, care s-au aratat nedumeriti de tupeul oamenilor lui Felix. Acum acestia au reactionat dur chiar in Financiarul, cel care a fost primul, normal. Ei spun ca alegerea celor de la Intact este o alta „solutie imorala”, mai ales ca ei sunt inregistrati la OSIM cu marca folosita de voiculesti. Astept procesul 🙂 . UPDATE: Gabi mi-a lasat aici un mesaj cu celelalte trei televiziune pe care le viseaza Voiculescu. Citisesm deja stirea pe Hotnews, dar n-aveam chef sa o mai dau. Inca asteapta licenta de la CNA.

Lasă un răspuns

