Blogger furat de Interesul Public

Mihnea s-a trezit cu o poza furata de baietii de la cotidianul Interesul Public si a reactionat, precizand si plagiatul asupra altui blogger facut de aceeasi publicatie in contextul intalnirii lui Iliescu cu personaje din blogosfera. Eu cred ca este bine ca s-a ajuns aici. S-a dovedit ca bloggeri sunt atat de buni incat au devenit surse beton 🙂 . Nu-mi place ca s-a furat, dar asta-i riscul meseriei :)) . Felicitari Mihnea! Deci cat le ceri ca sa-i ierti ca ti-au furat poza?

3 răspunsuri

  1. Rata lor normala pentru fotografiile pe care le folosesc sau actiune in instanta plus daune morale plus cateva zeci de milioane doar asa, ca pot 🙂

  2. Din cate stiu eu, cei de la Interesul public au o pagina intreaga dedicata blogosferei si preiau postari si poze de peste tot, dar citeaza si dau linkul. Au procedat altfel?!

  3. Mihnea: sa-mi dai si mie ceva din banii aia.

    simona: ai raspuns pe blogul lui mihnea. in mod normal, degeaba ma citeaza cineva daca nu are acordul meu. adica imi ia fotografia si ma semeneza, dar eu ce castig la treaba asta?

Lasă un răspuns

