Blogger amenintat cu puscaria

UPDATE: Procesomanul si fiorosul Eugen Dolcea mi-a scris si mie. I-am dat o palma virtuala. O domnisoara pe care nu o stiu s-a trezit cu amenintari cu puscaria de la un nene cam nesimtit pe motiv ca foloseste in titlul blogului cuvantul Obiectiv, pe care tataia il are inregistrat la OSIM. Te doare capul. Am sa revin dupa ce caut in dictionar niste injurii pe calibru „bogatanului” care se da rotund. Intre timp, cititorii mei sunt rugati sa intre pe link-ul care Andreea, sa citeasca postul ei si comentariul propritarului de marca. PS Animalul este rugat sa nu mai arunce cu amenintari decat daca are tupeul sa-i dea in judecata pe toti cei care au folosit si folosesc cuvantul obiectiv. Uite aici: obiectiv, obiectiv,obiectiv. Crapa, tataie!

31 răspunsuri

  1. si cate cazuri de incercare de santaj or fi despre care nu se afla/se stie. Daca exista totusi posibilitatea sa obtii ORICE drepturi asupra unui cuvant banal, astfel incat sa fii tinta unor astfel de atacuri, atunci cred ca ar trebui sa se umble putin la legea aia…

  2. Ramai mut de uimire.Si cred ca ne putem astepta la mai multe povesti asemanatoare,ca doar stim cu totii ca in Romania totul este posibil si legile se aplica pentru unii da si pentru altii ba.Ma doare capul de-mi plezneste,cand vad atatea nedreptati,nesimtire,batjocura,ipocrizie,sper sa nu-mi plezneasca vtreun vas de sange.Cand vom trai si noi intr-o tara normala?

  3. […] si a site-urilor de informare, Lovin vine cu o confirmare a acestui fapt, o bloggerita care e amenintata de unirea cu puscaria, in […]

  4. Cat e cuvantul in ziua de azi la OSIM ca vreau sa inregistrez si eu cateva cuvinte scurte cum ar fi si si la. Sau nu se plateste la numarul de litere, ca la telegrama? Atunci poate ar fi mai bine sa inregistrez niste litere, cum ar fi s si i si l si a.

  5. kmi: smecheri. se cred bill ala de a lua 1 si 0…numai ca el a facut-o doar pentru programare.

    gabi: intr-o tara normala? never.

    dadatroll: si eu m-am gandit, dar cred ca m-am fortat degeaba 🙂 .

  6. Dupa cum am zis si acolo, eu l-as da in judecata pe mister… si as cere si daune morale de pe capul lui, sa-si vanda editura si revista si tot ce are ca sa ma plateasca.
    Ala are probleme la scufita daca crede ca rezolva ceva in stilul asta.

  7. yo: :)) ai vazut cate procese are? se lauda singur. toate pentru acelasi lucru. are ceva probleme…

  8. ca are probleme e clar. Nu cred ca exista cineva care sa se indoiasca de asta. Problema este ca deranjeaza si pe altii din cauza bolii lui.
    Daca eu mi-as fi intitulat blogul Maxim (numele meu de familie), ar fi venit revista de integrame sa-mi ceara sa-mi schimb numele?
    Face si ala pe desteptul, insa nu-i merge.

  9. yo: ce-ar fi daca ai incerca sa-ti inregistrezi numele la OSIM? Ia vezi ce-ti spuna omuletii. 🙂 Cred ca prima oara ar zice ca sunt mai multi cu numele asta, cu a patit Becali. Ala e cel mai destept :)) din toata familia si scara blocului…doar cand toti sunt plecati la munca si el sta si ameninta lumea pe net.

  10. Nici nu vreau sa ma gandesc cati bani as face daca mi-as inregistra numele. Potul cel mare de la 6 cai verzi din 49 de pereti ar fi maruntis 😀

  11. ce urât din partea lor.

    ieri am fost la tribunal şi se judecau doi, un tip şi o tipă pentru nişte poze. totul era din cauză că tipului îi era frică ca tipa să nu facă farmece pe el, cu pozele lui.

  12. eu as inregistra „OSIM”
    sa nu-l mai poata folosi nici ei
    da’ cred ca-i luat!

    o zi buna!

  13. la naiba, mie mi se pare genial!. substantivul Obiectiv ar fi capturat pt totdeauna, iar noi am fi obligati sa fim mai Subiectivi, mai originali si mai bogati.
    tata, asta da infern! caci ce sisif ar fi mai dureros decat efortul (ADEVARAT)de a-l intelege pe celalalt?

  14. te miri de cate is prin lumea asta

  15. Eu cred ca el ar merita sa fie dat in judecata 😐

  16. motherfucker…

  17. În ultima vreme apar ameninţările cu pârnaia ca ciupercile după ploaie (clişeu, ştiu). Nu de alta, dar acu câteva zile am păţit-o şi eu 🙂

  18. mare e gradina ta doamne

  19. „Uite aici: obiectiv, obiectiv,obiectiv. Crapa, tataie!” – faza asta chiar mi/a placut. Mi-aduc aminte cu placere de cand eram flacau la mamica 😀

  20. […] 25, 2008 · No Comments Citind postul cu cel mai mare numar de accesari azi pe wordpress, am dat peste o poveste halucinanta, dar atat de […]

  21. Nu e grav pentru ca nu se poate face nimic legal. Brandul blogului nu este marca inregistrata sau comerciala, nu in Romania. So, first come, first served 😉

  22. Naaah.
    Cine are inregistrat cuvantul PROST ca sunt asa de multi pe lume si ar trebui dati in judecata 🙂

  23. Lucian: pana si bloggerii intre ei, bre? Am citit cum te-a ameninta MG. Rusinica! Lui.

  24. Ia incercati sa va faceti blog cu numele de Ziua,substantiv comun !Sau Adevarul,Gandul,Libertatea etc !Ziua are contracte de franciza (ati auzit de asta ?) cu toate editiile reginale,nu vi se pare strigator la cer ?!
    Intrati pe http://www.osim.ro inainte de a scrie injurii…
    Cand numesti „tataie „un om de 49 ani iti jignesti parintele.Daca are si mai putin,sterge-te la nas inainte !
    Iar daca sunteti barbati,nu va mai ascundeti dupa pseudonime,sunteti niste anonimi…

    Eugen DELCEA

    PS.Injurandu-ma in continuare in necunostinta de cauza ii faceti un rau proprietarului de site : va plati daune pentru calomnie.I le platiti voi ?

  25. Eugen Delcea: cand iti permiti sa tutuiesti pe cineva de la nivelul varstei, atunci sa te astepti sa ti se spuna in orice fel. Este lipsa de educatie. Cu tupeul pe care-l ai iti permiti sa-mi spui mie sa ma sterg la nas. Ia mai- du-te de invata sa citesti la pagina despre autor. Nu-s un copil, ba (iti place?). Si mai lasati-ma cu substantive comune. Aici nu este vorba de un ziar, ci de un blog, jurnal care nu foloseste exclusiv cuvantul Obiectiv. Precizare: cine se ascunde dupa pseudonim? Eu mi-am asumat fiecare cuvant de pe acest blog. Si daca ai impresia ca eu sunt anonim …gandeste-te cine esti tu. Da o cautarea dupa numele tau si apoi dupa al meu. Daca nu scriam noi de tine erai un ilustru anonim. Nu o sa plateasca nicio dauna. Esti procesoman? Asta e o boala. Nu stiu daca exista tratament.

  26. Apropo, mai nou am citit cum un blogger cu 3 rotiţe de caşcaval în pantalonii frigiderului l-a ameninţat pe un altul cu doar 2 pentru că…. l-a citat fără să îi ceară acordul. Înnebuneşte lumea?

  27. auleuuu, grele cuvinte …

  28. Intrucat,din rea-intentie sau necunoastere a Legii, cazul Obiectiv-Andreea Mira a depasit orice limite legale si ale bunului simt,cu afectarea imaginii mele,a Editurii OBIECTIV si colaboratorilor acesteia,ma vad nevoit sa fac ultimele precizari pentru clarificarea situatiei reale.
    Pentru o mai buna intelegere voi grupa acest raspuns pe cateva idei de baza :
    I. OBIECTIV-MARCA INREGISTRATA DIN 1995
    1. Initial,numele dorit a fost Exploziv Magazin;nu a fost posibil pentru ca exista Exploziv Rebus.Am ales OBIECTIV MAGAZIN,marca Obiectiv nefiind inregistrata. Deoarece functiona inainte de inregistrarea marcii, nu am avut si nu am nimic de reprosat revistei de protectia muncii cu numele de Obiectiv.
    2. Dupa cum se vede,si altii au “privatizat “ vocabularul limbii romane si nu poate fi utilizata de altcineva marca Obiectiv,chiar daca isi adauga numele de Andreea Mira…
    De altfel,aceasta impunere a Legii a fost confirmata de OSIM prin adresa oficiala nr.205207/27.05.03 : “ Daca la OSIM s-ar prezenta un solicitant cu denumirea OBIECTIV,Oficiul ar trebui sa aplice prevederile Legii marcilor,respingand cererea solicitantului respectiv.” Ceea ce a si facut,desi,la acea data era valabila vechea marca,OBIECTIV MAGAZIN…
    3. Cei care au dorit sa arate contrariul sunt sfatuiti sa intre pe site-ul http://www.osim.ro si nu pe alte site-uri neoficiale.Daca ar fi facut-o ar fi aflat ca celelalte incercari de inregistrare a marcii Obiectiv pe domeniile 16(ziare,reviste,carti),35(editare,redactare),39 (difuzare), 40 (tiparire) si 41 ( publicare si publicare on line) au fost refuzate.
    De exemplu : M 2001/04690/02.10.01,Obiectiv de Vaslui (M 2006/04318/18.04.06) , Obiectiv-Vocea Sucevei (M 2001/03925/13.08.01), Obiectiv-Vocea Brailei (M2002/04351/09.08.02).
    Alte marci asemanatoare sunt inregistrate pentru alte activitati,chiar daca domeniul apare drept 41 (educatie,instruire,divertisment,activitati sportive si culturale ). Exemple : Fixeaza-ti obiectivul ( 048972/24.02.98-valabilitate expirata in 24.02.08), IN OBIECTIV (046637/07.01.02).
    4. Observand intamplator aceasta inflatie de Obiective , din 1999 am inceput sa fac publica situatia pe pag.2 a cartilor Editurii OBIECTIV. Rezultatul : presiuni din partea respectivelor ziare si saptamanale asupra sucursalelor Rodipet pana am pierdut aceasta colaborare(desi eram primul care am difuzat carti prin Rodipet-nu de colorat-si au castigat o licitatie datorita avizului meu) ! Cei care vorbesc de “procesoman “ etc ar face bine sa observe ca acestor “Obiective “le-am trimis dosarele la Parchet la sfarsit de 2007 (deci,dupa 8 ani in care mi-au produs numeroase pagube,inclusiv de imagine) si sa se intrebe serios ce ar fi facut in asemenea situatie,sau daca un difuzor nu-ti plateste cu anii si nici nu-ti returneaza marfa livrata (tepari)…
    5. Legea marcilor nu este inventata in Romania si respecta principii de Drept internationale.Scopul ei principal este de a nu se crea confuzie si a apara drepturile de exclusivitate ale proprietarului marcii pe un anumit domeniu de activitate.Deci,nu are nici un fel de importanta ca site-ul Obiectiv-Andreea Mira n-ar fi comercial.Ceea ce nu e cazul(voi demonstra)…
    6. OBIECTIV nu este singurul exemplu de marca reprezentata printr-un cuvant, substantiv sau adjectiv.Repet : a se vedea si Adevarul,Ziua,Gandul,Libertatea ,Financiarul, National (desfiintat),Cotidianul etc.Credeti ca ar accepta vreunul din aceste ziare nationale aparitia,de exemplu,a unei publicatii numita… Adevarul legionar,Gazeta sporturilor legionare etc ?! Andrrea Mira are curaj sa-si ataseze numele la astfel de marci ?
    7. Am oferit si exemplul cu Divizia A, inregistrata la OSIM,motiv pentru care a trebuit schimbat numele in Liga I. N-a interesat nici acest exemplu,pentru ca era mai important sa fiu jignit in toate felurile…
    II. CORESPONDENTA INITIALA CU ANDREEA MIRA
    1. Observand intamplator aceasta noua incalcare a Legii si a drepturilor mele conferite de marca,prin aparitia unui nou site numit Obiectiv, i-am scris pe site, precizandu-i ca posed marca Obiectiv dar,nefiind un site comercial (asa credeam atunci),poate pastra denumirea daca precizeaza ca este cu acordul Editurii OBIECTIV,proprietara marcii.
    In locul unui raspuns la obiect s-a aratat foarte deranjata ca i-am spus domnisoara si ca am tutuit-o.In raspunsul la mail am incercat inca o data sa-i arat ca se afla in culpa si ca propunerea a fost mai mult decat rezonabila. si mai agresiv Urmatorul mail primit a fost,pregatind ceea ce a urmat.Deloc intamplator !
    2. Pasul cel mai grav a fost apoi ,cand a facut publica o corespondenta particulara,fara a avea acordul meu, mai mult,incitand toti bloggerii impotriva mea !
    3. Dovada a propriilor intentii si a relei credinte este nepublicarea primei mele interventii,facuta chiar pe site-ul sau.S-ar fi aflat adevarul si ar fi fost pusa intr-o alta postura.In nici un caz de blogger amenintat cu puscaria,hartuit etc,cum vrea sa apara,pentru a obtine suportul bloggerilor…
    4. Am publicat corespondenta pentru ca deja o facuse publica,deci isi daduse acordul tacit,si pentru ca toata lumea sa fie in cunostinta de cauza.N-a contat,dimpotriva…
    III. ANDREA MIRA- SCOP ( ATINS ? )
    1. Discutand telefonic cu dl.Ovidiu Ioanitoaia ( ne cunoastem de 12 ani) ,m-am convins ca nu e vorba de A.Mira de la Gazeta sporturilor (Andrei Craitoiu va poate confirma, a fost chemat si a asistat la discutie ).Este ,deci,Andreea Mira ex-Junior Sales Executive la Guliver Trade,ex- PR Account Executive la Selenis si actual Client Service Director la Ines Group/Advertising Division.Ines este unul dintre primii furnizori de acces Internet din Romania. Foarte important !
    2. De pe situl Ines Group aflam si cu ce s-a ocupat A.Mira.Nu intru in amanunte,nu ofer toata lista de sarcini si atributii,extrag esentialul : relatii cu clientii doritori de site-uri,managementul site-urilor,vanzarea de imagini/fotografii. Iata de ce au sarit in ajutorul ei atatia bloggeri si fotografi !! Andrei Craitoiu a pretins,in fata d-lui Ioanitoaia,ca nu o cunoaste pe A.Mira dar coordoneaza site-ul GSP si e posibil client al acesteia…
    3. Site-ul Obiectiv-Andreea Mira pare a fi unul nevinovat (Copacul de hartie etc) dar este un site comercial ! A se vedea si http://suntcalm.blogspot.com/2008/01/in-tont-cu-moda.html,care i-a spus verde in fata : “Pana la urma,domnisoara Andreea Mira isi va obtine reclama sperata(…) “ Raspuns A.Mira : “(…)nu am reclame si nu fac bani de pe urma site-ului “. Minciuna e cel putin partiala.Nu stiu daca obtine bani de pe urma lor dar pe site-ul Obiectiv-Andreea Mira am gasit destule reclame! Intre timp au fost eliminate multe din ele …De ce oare ? Au fost firmele deranjate de scandalul provocat sau vrea sa arate ca nu are un site comercial,deci ar avea dreptul (in opinia sa) sa poarte denumirea Obiectiv ?
    4. Actualmente,A.Mira coordoneaza activitatile de marketing la toate diviziile Ines Group,deci este foarte pregatita pentru lovitura de marketing pusa la cale… Printre altele, Ines se ocupa si cu “Online Advertising “ iar printre clienti gasim RDS,Posta Romana, Opticables Telecomunicatii etc.
    5. Luand la rand linkurile de pe site,nu am avut doar surpriza de a gasi injurii la adresa mea in trei locuri diferite,ci si de a descoperi reclamele ascunse de ochii celor care trebuie s-o creada necomerciala…Iata cateva reclame gasite in 01.02.08 pe link-ul Blogs that link here (unde sunt si injurii la adresa mea) :Mira Flights,Hotel Transilvania Cluj,imobiliare.ro,Technorati,Professionals,Lista Firmelor-Romania,Noi destinatii Wizz Air,paravion.ro,SolutieERP&CRM,Bilete de avion Cluj,Apartamente de inchiriat,BADI-Furnizor din stoc,Gettyimages,Nordic Photos Bildbyra, etc.Toate cu site-urile respective,de accesat direct.La acestea se adauga link-uri pe pag.1 catre Ines Group si Technorati Inc.
    Toate aceste dovezi au fost sterse inutil : ele au fost salvate listate si puse la dosarul pentru Parchet ….
    6. A.Mira se da nevinovata,afirmand inca din corespondenta ca nu a stiut de existenta Editurii OBIECTIV si a marcii Obiectiv. Inca o minciuna !In 16.06.06 posta un comentariu intitulat “La OSIM”,nemultumita ca nu a fost bagata in seama,ci trimisa pe site-ul http://www.osim.ro pentru a afla tot ce era necesar pentru inregistrarea unei marci.Dintr-un comentariu atasat rezulta cat e de greu sa obtii o marca….
    Desi in cunostinta de cauza,in 07.07. 2006,A.Mira schimba denumirea site-ului in Obiectiv-Andreea Mira! Explicatie : obiectiv este un cuvant care spune multe si care poate conduce,la o simpla cautare si la site-ul ei…Nu intamplator si l-au dorit atatea publicatii !
    7. A. Mira a dat tonul unei minciuni : ca as dorit sa-mi cresc traficul pe net.Se uita un lucru esential : nu eu am provocat aceasta tevatura,dimpotriva.Sa crezi ca cineva vrea sa fie injuriat ca sa-si creasca traficul,atunci cand scopul este obtinerea de comenzi de carte,chiar ca este o prostie imensa !!
    8. Fel de fel de “savanti “ au vrut sa demonstreze ca editura ar fi falimentara,ca doream sa-i cresc audienta etc,etc. Ca Puterea de toate culorile nu a fost niciodata incantata de activitatea mea de ziarist si editor este o cu totul alta poveste.Nu intamplator,in 7 ani,am trecut de 5 ori pe langa moarte,ultima oara in 20.12.07 ! La fel de neintamplator am avut…13 procese de calomnie cu Viorel Catarama(din cauza caruia a trebuit sa plec de la Adevarul la Ev. Zilei),C-tin Popeci,Gheorghe Rosoga,Samir Spranceana s.a.,toti ciripoi sau securisti…Culmea e ca acum ma vad “facut “ comunist,tov. si securist,desi nu am fost nici macar membru de partid (in nici un partid,nici dupa 1990) de indivizi dezinformati,incitati sau rau-voitori ! In concluzie, solicitarea de pe pag.1 a site-ului http://www.edituraobiectiv.ro este urmarea tuturor loviturilor primite de la Putere in ultimii 10 ani (financiare,difuzori speriati sau “lamuriti “,controale etc).
    9. Singura persoana interesata in cresterea traficului era Andreea Mira ! Toti au incercat sa analizeze traficul site-ului Editurii OBIECTIV,nimeni nu a fost intr-atat de onest sa analizeze si adevarata parte interesata…O voi face eu acum :
    – record de vizitatori /zi http://www.edituraobiectiv.ro – in 30.05.06
    – vizitele pe ian.2008 nu depasesc spectaculos alte varfuri (485/452-apr.2007,398-oct.2007 etc)
    – in 31.01.08-cel mai bun referrer : http://www.rufon.org si nu site-ul A.Mira…
    10. Sa vedem acum si care era situatia site-ului A.Mira ,pentru a constata cine avea cu adevarat interes in producerea acestui scandal :
    – in 18.01.08 imi raspundea provocator,imi cerea “dovada !“ dar nu mai avea rabdare si cerea ajutorul bloggerilor; singurul “raspunzator “-fotograful Alexandru Savu, care dadea tonul cu “scursura a societatii “,aratand ca “se poate “,deci pot fi jignit in continuare,asa “se prevede “…
    – vizitatori pe 18.01.08 : 62 (75,8%-0-10 sec.)
    – vizitatori pe 20.01.08: 50 (76% )
    – vizitatori pe 22.01.08 : 67 (76,1%) ; in 21.01.08- 8 comentarii,din care intruder ii amintea de osim.ro;ulterior,confirma ca a gasit baza de date de la OSIM dar continua sa ceara ajutor si sa publice injurii la adresa mea;nici o vorba daca s-a convins sau nu ca detin marca Obiectiv si pe domeniul 41,publicare on line…; in 22.01.08,9:31 raspundeam la toate acuzatiile; urmeaza o serie incedibila de injurii,semn ca eforturile de a cere ajutor nu au fost in zadar…
    – vizitatori pe 23.01.08 : 240 ( 66,3%)
    – vizitatori pe 24.01.08 :425 (68,7%) ; 25.01.08-522 (65,7%)-record; 30.01.08-188 (67,6%) ; 31.01.08- 150.
    Vizitele din ultimele saptamani (absolut unici RO) : 88 (24-30.12.07); 139 (31.12.07-06.01.08), 240 (07-13.01.08), 264 (14-20.01.08),1.182 (21-27.01.08).
    Recorduri de vizitatori /zi : 115 (22.05.06)-valabil in 23.01.08( data inscrierii: 09.05.06;curiozitatea de inceput !); 425 (24.01.08 ) ; 522 (25.01.08).
    Vedeti ce pustiu de bine mi-a facut A.Mira,in bunatatea ei ?! Lasand si stimuland injuriile sa curga la adresa mea…In 31.01.08 am postat o apreciere la adresa Editurii OBIECTIV aparuta pe forumul de pe site-ul klevertravel.ro,pentru a dovedi macar in parte aprecierea de care se bucura editura;a fost “moderat “atat de bine incat au disparut http://www.edituraobiectiv.ro si http://www.klevertravel.ro ,precizandu-se ca e reclama ! Era doar un drept la replica la antireclama continua care ni s-a facut…
    Dupa 18.01.08,pe site-ul A.Mira,cei mai buni referrer-i au fost bloggeri la care le-a postat link- uri :blog.mostly-harml…,ardeimedia.ro,visurat.ro.Nu si la http://www.edituraobiectiv.ro…
    Dupa un varf absolut pana atunci in mai 2007 (1.836 vizitatori,4.517 afisari),in perioada iunie-decembrie 2007,cifrele s-au mentinut in jurul cifrelor 1.100,respectiv 2.400.In noiembrie 2007 a existat o crestere la 1.331/2.680.Decembrie 2007 a venit cu cele mai mici nivele incepand din martie 2007.Ceea ce a dat idei ! Rezultatul : cresteri nevisate de la decembrie 2007 la ianuarie 2008 : 1.077/3.170 (vizitatori) si 1.986/7.431 (afisari) !
    De mentionat si nr. mare de afisari (2,30-2,58),fata de un site de comenzi,care nu e blog,gen http://www.edituraobiectiv.ro (1,17).
    Inca ceva extrem de relevant , timpul mediu al vizitelor in secunde) : 27 (11.01.08),54 (12.01.08),30 (13.01.08 si 16.01.08)), 24 (17.01.08).De la inceputul scandalului,18.01.08,a urcat spectaculos,la 216 (18.01.08) si chiar 309 (24.01.08).Este si acesta un indicator foarte important pentru cineva care vrea sa primeasca reclama…Din pacate,un asemenea site atat de apreciat e depasit de Blogu lu`Mortu…
    Ca link-urile postate pe site si-au atins scopul se poate vedea si dintr-o situatie pe ianuarie 2008 : aprox.1.300 de accesari au venit de la acestea…
    Cat despre diferenta dintre un blog si un site de comenzi se poate vedea dintr-o alta situatie oferita de Trafic.ro,ultimele 20 de afisari din 31.01.08 .Din acestea ,16 sunt oferite de 3 (trei) bloggeri : 82.77.171.32(10 afisari in perioada 11:27:14-11:30:42) ; 80.86.100.170 (2 afisari-11:25:58-11:27:08) ; 82.77.171.57 (4 afisari-11:09:14-11:16:35).Intrebarea este daca aceasta nu e gainarie de blogger,ca sa-si mareasca traficul…
    A compara cele doua genuri de site-uri,in aceste conditii constituie cel putin rea-vointa.In 31.01.08,www.edituraobiectiv.ro se afla pe pagina 83 din 173 la categoria Comert electronic,ceea ce ,pentru o editura este ceva poate normal,cand bloggerii nu mai au timp de citit…La situatia aceasta au contribuit cei mai buni referreri zonex.ro si rufon.org si nu site-ul si bloggerii A.Mira…
    IV. INTENTIE VADITA DE CALOMNIERE
    1. In concluzie : A.Mira are un site comercial;pentru a castiga ceva avea nevoie sa stopeze caderea de audienta a site-ului;interventia mea i-a dat idei si,manipuland teama bloggerilor de a nu pati la fel (are cineva denumirea site-ului inscrisa la OSIM? ;mare minune !),a provocat acest scandal,legandu-se de apelativul “domnisoara” (mai multi bloggeri au apelat-o astfel si toti o tutuiesc,fara a se supara) si facand publica situatia,fara a mai astepta dovada detinerii marcii Obiectiv pentru publicarea on line; mai mult,desi a fost atentionata si s-a convins a continuat sa incite,postand link-uri iar injuriile in 3 locuri diferite.Mai mult,raspunsurile mele au fost “mutilate “sau postate in alte locuri,mai putin vizibile.
    2. Faptul ca orice comentariu trebuie “moderat “de A.Mira,situatie in care a permis toate injuriile la adresa mea,a Editurii si colaboratorilor dar a mutilat nepermis un drept la replica al meu dovedeste din plin reaua sa vointa si credinta.Sunt curios daca acest drept la replica va fi publicat si daca intocmai ! Oricum,ca intindere,el este sub nivelul cumulat al injuriilor primite…In caz contrar,va constitui o agravanta la infractiunea de calomniere /insulta publica.
    3. Zilnic, pe parcursul a doua saptamani,am fost calomniati si insultati atat eu,cat si colaboratorii Editurii.Mai mult,Editura OBIECTIV a fost defaimata in fel si chip, aducandu-ni-se grave daune interese,fiind chiar amenintat cu sabotarea Editurii !!! Toate acestea sunt fapte foarte grave,care nu pot fi trecute cu vederea.Fiecare trebuie sa respecte Legea si pe cei din jur ,sa raspunda pentru faptele sale.
    4. Atat A.Mira,cat si cei care s-au grabit sa-i sara in ajutor insultandu-ma trebuiau mai intai sa afle care sunt prevederile Legii,sa se convinga de adevar : A.Mira a comis o infractiune incalcand prevederile Legii marcilor (dublata apoi de instigarea la calomnie si insulta),iar marca Obiectiv imi apartine de drept,inclusiv pentru domeniul 41-publicarea on line.Ca asociat unic al Edex Com SRL Craiova,detinatoarea marcii.
    5. Anterior,in 2 randuri pe site-ul A.Mira si apoi pe alte link-uri, am incercat sa explic situatia dar tot ce am scris a fost denaturat si interpretat pentru a fi injuriat in continuare !N-au contat nici cele cateva interventii de bun-simt si cu trimitere la aflarea prevederilor Legii.S-au cautat in continuare cele mai aberante motivatii ,numai pentru a fi jignit.Inclusiv ca n-as sti sa scriu ! Nu doresc sa-mi castig existenta cu tastatura,are cine s-o faca iar culegerea sau transferul pe un alt site produce erori.
    6. Atat inainte de 1989 ,cat si dupa,am fost un rebel pentru sistem,motiv pentru care am avut mereu probleme cu Puterea.In facultate am fost sef de grupa si am refuzat sa devin membru de partid; indrumatorul seriei,un “fost “maior de Securitate,nu m-a iertat.Ulterior, cand am vrut sa-mi public lucrarea de diploma sau o carte despre Craiova Maxima,am fost refuzat cu indarjire,semn ca eram pe lista neagra.Motiv pentru care nu am devenit membru PCR,desi aveam nevoie ca sef Compartiment Export in stagiatura sau ca economist principal II la Electroputere si apoi Centrala Industriei Electrotehnice (ambele Export).Lucrarea de diploma era o raritate in tara ca studiu (Societatile transnationale) iar un ministru din perioada CDR (al Reformei),guru pe la Pro TV(Ilie Serbanescu), a facut cariera cu singura anterioara (in Secu si la Agerpress)…
    Directorul fabricii la care am lucrat in stagiatura s-a imbatat in seara dinaintea plecarii mele: dovedisem cu acte ,ca in anii 1980-83 se furau anual 20 milioane lei…
    La Electroputere am dovedit iar furturi imense iar seful Planului la Centrala,ajuns ulterior presedintele CJ Dolj(1990-1998) mi-a devenit dusman pe viata…
    In 1988,la Plovdiv (prima iesire din tara),am determinat semnarea unui contract de 100 milioane dolari cu Kuweit,obiectiv complex (stat cu care nu aveam relatii diplomatice!).
    La Lovilutie (comentati !) am fost in Piata Prefecturii pana m-am convins repede ca e o facatura,mi s-a tras in geamul apartamentului de la et.IV (unde era copilul de 7 ani)-erau 3 teroristi pe bloc !- dar nici macar nu m-am gandit sa cer titlul de revolutionar.
    In 25.12.89 am determinat schimbarea DG al Centralei,Ion Licu,fost consilier al lui N.C. si ministru.Beneficiarul nu mai stia apoi cum sa scape de mine…
    Pe 01.03.93 am fost disponibilizat de la Cuvantul libertatii Craiova pentru ca urma privatizarea iar angajatii imi doreau numirea ca redactor sef.Anterior refuzasem postul de vice la trei filiale de partide,printre care FDSN si FSN.Mai mult,determinasem demiterea prefectului Ilie Stefan,apropiat al adjunctului, si depusesem o plangere la Procuratura impotriva conducerii,pentru furt din drepturile mele de autor…Comentati !
    Pentru ca i-am spulberat titulatura de revolutionar,am intrat in conflict deschis cu seful Politiei Dolj si ulterior al Politiei Romane,gen.Ion Eugen Sandu (apoi,cu fratele sau,in acceasi functie,”mostenita “),inclusiv cu Doi si-un sfert (UM 0215),serviciul de informatii al MI.M-am trezit fara lichid de frana,mi-a fost sparta casa etc…Aghiotantul sau era…Dinel Staicu.
    La Adevarul am indraznit sa dau in “mana dreapta “a lui Taher(un anume dr. Aktaa din Oradea), “papusarul “lui D.Tinu si am fost disponibilizat pentru un motiv pueril. Impreuna cu seful meu de Sectie economica,acum seful Asociatiei Exportatorilor si Importatorilor din Romania (AEIR) si redactorul-sef adjunct Ion Marin. Ulterior,Dumitru Tinu a regretat gestul,primindu-ma in birou la fiecare vizita si incercand sa ma ajute cu difuzarea cartilor.
    Am plecat la Ev. Zilei, desi S.R.Stanescu incerca de 2 ani sa ma “racoleze”.Cine nu crede sa ia colectia,va gasi articole de Alexandru Matache,o forma de a impaca situatia…
    De la Ev.zilei am plecat singur,pentru ca se platea foarte greu salariul (sa va spuna George Stanca )- a existat si o greva pe acest motiv,orchestrata de Ion Cristoiu-,pentru ca erau gasti,nu mi se publicau toate articolele (v.primul interviu din Romania cu Gica Popescu,aparut la scandalul facut de Gica Voicu,red.sef adjunct) si publicasem deja prima revista din Oltenia (singura si acum).Aceasta revista am demarat-o in 1995 cu “capital “ de…200.000 lei,50% dintr-un salariu la Adevarul pe atunci…Dovada ca am lasat loc de buna ziua !
    In octombrie 1996 am refuzat sa-l primesc pe Emil Constantinescu la serbarea de 1 an a revistei,pentru ca nu voiam sa ma implic in politica,desi stiam ca CDR va veni la putere si chiar am publicat …procentele exacte in ultimul numar al revistei dinaintea alegerilor .Comentati cu Nostradamus etc ! Daca as sti numerele de la Loto as juca iar ,in general,astfel de oameni nu au foloase necuvenite.Ati vazut vreun preot sa castige la Loto ? Comentati iar !
    Milica se plangea ca l-a invins Securitatea dar,imediat dupa refuz,m-am pomenit cu 13 procese de calomnie.Toti securisti,printre care si Cornel Boiangiu(PNL),secretarul Comisiei de Aparare a Senatului ,despre care am tot publicat peste un an,dovedind ca fusese racolat din 1964.A pierdut procesul.Singurul din cei 13 care a castigat a fost Gheorghe Rosoga (celebru cantaret cu “Gheorghe,Gheorghe “),fost sef al Sectorului Scrisori (cand a gasit scrisoarea sotiei catre amant ,ca nu-l mai suporta,pe el,Rosoga !) si al Cadrelor la Dolj(Secu si Militie),si asta printr-un viciu de procedura provocat de o “ofitereasa “ infiltrata in redactie,autoarea articolului…
    Cu procesele n-a mers,au venit atentatele ! Auto (2 in 2 saptamani) , umblat la gaze in lipsa (Revelion) etc.
    Mai sunt multe de spus,inclusiv faptul ca tatal meu,fosta si actuala sotie au trebuit sa se opereze de cancer, cu fiul meu s-a incercat racolarea la SRI etc,dar ma opresc aici.Oricum,toate acestea vor fi rastalmacite in fel si chip,dupa sistemul deja constatat !!
    Toate acestea sunt realitati deja cunoscute,verificate si verificabile.Pentru fiecare afirmatie exista dovezi si martori.
    In aceste conditii,este de-a dreptul degradant sa te injurieze un Tiberiu Lovin,despre care Marius (Tuca) imi spunea recent ca a plecat de 5 ani de la Jurnalul national (nu e asa dar dovedeste ce urme a lasat pe acolo…) si care afirma ca… Eminescu este o inventie a comunistilor !!! Dupa cum i-am mai spus,acest individ chiar ar trebui sa emigreze (el,imi cerea mie !) !!!
    V. CONCLUZII
    1. Cel putin jumatate din publicatiile care mi-au incalcat dreptul de proprietate asupra marcii Obiectiv apartin SC SUPER MEDIA GROUP SRL Bucuresti.Actionari egali:Adrian Ursu si Lelia Munteanu,ambii fosti “colegi “la Adevarul (ulterior la Gandul ).
    Intr-un site al unui blogger am vazut ca Adrian Ursu este colaborator SRI. Pentru ca tot acuzati de securism etc nu am tot dreptul sa fac o legatura si cu A.Mira,date fiind situatia si metodele ? Fireste,nu e nimic rau sa colaborezi cu SRI dar nu in dauna intereselor altei persoane si firme !
    2. Din cele 13 procese,unul singur a fost urmare unui articol propriu (castigat).In rest am fost chemat ca proprietar al publicatiei si a trebuit sa platesc daunele din singurul proces pierdut,desi nu eu scrisesem articolul.Urma sa recuperez de la vinovata dar mi-a fost mila,efectiv.Si scarba.Cazul A.Mira este identic pana la un punct.Agravat de dovezile clare de instigare si manipulare !Daca vrea sa-si recupereze din suma e de rau , pentru ca voi cere daune morale si daune interese foarte mari ! Imense,pe masura insultelor fata de niste oameni si o editura extrem de respectati in Romania,de la oameni simpli la profesori universitari….Dl.Florian Garz este un nume de referinta in lumea spionajului militar mondial,respectat mai ales in SUA,si nu poate fi terfelit de un oarecare pentru ca are blog…
    3. Nu am amenintat pe nimeni cu puscaria,cum a indus A.Mira si au preluat altii,papagaliceste.Doar am precizat ca a incalcat Legea 84,care prevede sanctiuni penale.Ar fi culmea ca,maine-poimaine,un hot prins in direct la TV sa dea in judecata televiziunea respectiva pentru ca i-a spus ca a comis o infractiune ,deci e un infractor !
    4. Intentia A.Mira,proprietara blogului,de a instiga si a celor carora le-a permis sa publice ,de a calomnia/insulta este mai mult decat evidenta.Cu atat mai grav cu cat nu au avut nici macar minima decenta de a se informa asupra Legii,situatiei,Editurii,persoanei mele si colaboratorilor Editurii.Din acest punct de vedere nu exista nici macar o circumstanta atenuanta,toate sunt agravante…
    5. Nu a fost vorba de o reactie emotiva,de 1-2 zile,ci de o adevarata campanie mediatica,menita sa distruga imaginea unor oameni,a unei edituri,chiar cu amenintarea de sabotaj a Editurii !
    6. Toata aceasta campanie ,instigata si sustinuta de A.Mira,a adus imense prejudicii morale,de imagine si financiare.In plus, sunt un om caruia nu-i ajung cele 24 ore,presat mereu de timp,care muncesc zilnic 12-16 ore pentru a realiza ceva. Pentru mine si pentru tara.Care ,prin munca mea,platesc si niste salarii sau impozite statului.Asigur existenta multor oameni,incepand cu cei din difuzare.Chiar si prin accidentul din 20.12.07 am adus 450 milioane unui service… Munca este atat de intensa,incat,de exemplu , imi vad parintii destul de rar (desi in acelasi oras).
    Toate aceste injurii timp de 2 saptamani au insemnat consum nervos si de timp.Totul pentru ca am avertizat asupra unei incalcari a Legii.
    Toate aceste daune trebuie platite,cu varf si indesat !! MILIARDE.
    7. Sfatuiesc toti bloggerii sa mearga la OSIM,sa vada cat de “placuta “este colaborarea cu aceasta institutie si sa intre in legalitate.Care mai poate…Sa vada si cat costa o astfel de “distractie “de a “privatiza “limba romana.Acest caz ar trebui sa fie un semnal de alarma si sa-mi multumesca,pana nu se trezesc cu daune interese de multe miliarde,greu de platit intr-o viata.La fel de bine si instructiv ar fi sa vada si ce inseamna incalcarea Legii.Comentati: am proferat amenintari cu inchisoarea !
    CONCLUZIE FINALA : astfel de terfeliri ale demnitatii umane si de daune aduse unei edituri (care publica si vinde carti privind primordialitatea poporului roman,apara integritatea Romaniei,critica Puterea inca din 1997) nu pot fi nici uitate ,nici iertate.Fiecare sa raspunda pentru faptele sale !
    Motiv pentru care,maine,marti,05.02.08, “dosarul Obiectiv-Andreea Mira “va ajunge la Casa de avocatura si de acolo la Parchet.Este complet si destul de voluminos, mai mult decat relevant pentru orice procuror.Am avut rabdare si nu a fost uitat nimic,nici un amanunt.
    Deocamdata este indreptat impotriva proprietarei site-ului,Andreea Mira,pentru infractiunile privind incalcarea dreptului la proprietate asupra marcii,insulta si calomnie.Posibil ca procurorii sa considere ca si altii sunt faptuitori,posibil sa-mi completez plangerea penala si cu alti faptuitori care vor continua sa ma injurie si sa afecteze interesele Editurii OBIECTIV.
    Continuati sa injuriati,are cine sa constate,dosarul va creste iar din acest moment chiar nu ma mai intereseaza.Am pierdut destul timp intr-o perioada in care trebuie sa finalizez titlurile noi.Pe care le asteapta cei…20.000 de cititori “calculati “de Hillerin…
    Editura OBIECTIV
    Ec. Eugen DELCEA

  29. Domnule Delcea: va trece cumva prin cap sa ma impresionati sau sa ma dati in judecata? Cred ca daca ai fi intelept ai proceda intr-un mod simplu: ti-ai retrage toate acuzatiile la adresa Andreei Mira. Motivul: nu te-a prejudiciat in niciun fel. Din contra, ti-a facut reclama. Hai sa ne oprim pana cand nu deraiem. Sanatate si bafta cu editura.

  30. am spuss si repet: te miri de cate sunt pe lumea asta…lol

  31. Eu zic ca esti batut in cap.
    E un blog.
    Imi fac maine blog cu Gazeta Sporturilor de Perete si te rog sa si notifici Gazeta Sporturilor sa vedem ce se implanta.
    De fapt mai dau titluri pe gratis pentru blogari din ro:
    Adevarul despre porcusorii de guinea
    Intalnirea Cu Cotidianul
    Ziua cea mai lunga
    Gandul de pe urma
    Romania, Libera sa moara.
    Obiectiv ratat :))
    Libertatea de a fi penibil.
    Cancan cu Eugen
    etc.

    Uneori imi doresc iconita aia cu cutitul ce trece prin capul unui om.
    Pentru ca n-are nimic intre urechi.
    Domnule Delcea considerand ce prostii publici (ma refer la carti) nu ma mira ca te ocupi si de balacariri d-astea

Lasă un răspuns

