Vreti sa-l scuipati pe Iliescu?

Aveti ocazia sa o faceti astazi la Club A, loc in care Ilici se prezinta in calitate de blogger. Sau puteti sa-l pupati in cur daca nu va vine a scuipa. Am aflat de la piticu, care a scris elogios (in ghilimele, evident) si politicos despre mosneagul comunist care a adus tara in situatia actuala. Ce flegma i-a trage! Comunistului, normal. Macar atat. Aia morti la revolutie nu mai au cum, iar cei cotonogiti de mineri nici ei n-au posibilitatea sa se apropie de comunistul asta „liber cugetator”. Lista victimelor lui Iliescu este lunga. El nu este decat marele complice a porcariilor intamplate dupa ’90. Mai putin perioada in care nu a fost la putere. Poate 🙂 .

10 răspunsuri

  1. Eu l-am scuipat deja…eram in presa, am scris al doilea si ultimul meu editorial pe tema scuipatului meu pe pantofii lui de fost presedinte…enervata fiind de povestea cu mineriadele care au fost act civic…ca omu’ o tine langa…

  2. ma duc si eu si fac poze. le donez la reporter virtual 😀

  3. Fiecare popor are conducatorii pe care ii merita. Si cum domnul in cauza a fost ales….chiar de 3 ori, concluzia se trage singura :).

  4. piticu: am fost prea subtil pana si pentru mine daca la nu stiu ce ora in noapte am uitat ghilimelele. ai fost totusi cam politicos. sa-ti fie rusine 🙂 si sa-i dai una mosului.

    teo: raman dator acum sa-l scuip si eu.

    Mihnea: Raman dator vandut. Lasa-mi si un numar de telefon. Desprfe host e vorba. M-am saturat de Romarg.

    Combo: Mare dreptate. Suntem prosti la puterea a…de cate ori a fost ales Iliescu dar a uitat el si toata lumea.

  5. Tu ce ai facut pana la urma? Care din cele doua?:D

  6. INcostantIN: tu ce crezi? mie imi plac comunistii atat de mult incat daca i-as vedea pe toti morti nu m-ar deranja. aia care au fost activisti nebuni sau au facut rau pentru interesele lor. astept sa-l ingropam si pe ultimul comunist nenorocit si pe ultimul turnator & securist, apoi voi fi linistit.

  7. foarte urate vorbe la adresa Domnului Presedinte 😦
    De-asta a facut el revolutia, de-asta ne-a curatat piata universitatii, sa fie curata? Ca sa veniti voi tinerii nerecunoscatori sa il scuipati???
    El s-a jertfit pentru Neam si Popor, a invatat sa bata si la calculator, nu doar la netrebnicii aia la care le-a bagat in cap democratia. Si-o sa-si faca primul blog bilingv, in romana …si rusa.

  8. […] (9) Sa mentionez si invitatia prealabila a lui Tiberiu Lovin la sindrofia de pus mana pe Vasilica, intitulata foarte sugestiv “Vreti sa-l scuipati pe Iliescu?“. […]

  9. […] Vreti sa-l scuipati pe Iliescu? […]

Lasă un răspuns

