Prostia are functie: este redactor sef

Hai sa fac un pamflet despre prostia no limit 🙂 . Il cheama Victor Ciutacu si este redactor sef la Jurnalul National. Are un blog de atac la Basescu, deci o limba in plus de sters fundul lui Voiculescu, si emisiunea Vorbe Grele (eu i-a spune Limbi Grele. Limba il ajuta la formarea vorbelor care nu sunt altceva decat periute finute pentru o singura zona de evacuare a deseurilor. Cam toti invitatii lui au dreptate, iar el ii sutine barbateste pe motiv ca sunt victimele lui Basescu. Ha,ha,ha!). Zilele trecute am scris despre tampenia dintr-un articol din JN. Acum trebuie sa scriu despre prostia redactorului sef, care, culmea, se considera ziarist (fara mapa, asta-i adevarat. ce naiba sa puna in ea?) si mai ales geniu. Grav! Fac parenteza: invitatii permanenti de la Sinteza zilei (Gadea and co la Antena 3, loc in care figureaza si Ciutacu) au o porecla in trust: sunt membri in Clubul lingailor. Revin: pseudogazetarul Ciutacu isi permite sa atace Cotidianul si Ezv pe motive politice. Treaba lui…comandata. S-a apucat insa sa se compare cu Ioan T. Morar si sa ajunga la concluzia ca Biju este de mana a doua. Totodata, papagalul a ajuns la concluzia ca rahatul prea mult strica la stomac: „mi-a ajuns pana-n gat si-mi vine, pur si simplu, sa vars cand ma gandesc ca am de scris un editorial ori de facut inca o emisiune”. Sa mai comentez? Comentati voi ca mie imi este greata de labari din astia. Doar ma enerveaza si le dau suturi in cur pe blog.

6 răspunsuri

  1. biju e un domn.. nici nu se compara cu ciutacu.. hai sa fim oameni..

  2. Acum cu sa-ti spun, eu de cand Morar s-a luat de faptul ca Orban ar fi fost alcoolic la un moment dat, nu-l mai suport. NU ca mi-ar fi foarte simpatic Orban, dar sa te iei de un om ca e bolnav este josnic. Si in alta ordine de idei, eu nu inteleg ce vrei sa zici despre ciutacu cu blogul lui cu tot. A aparut curentul asta mai nou asa, in care ziaristii se acuza unii pe ceilalti ca ba sunt slugile lui basescu, ba lingaii lui felix (dupa cum vad tu esti in categoria a doua :)) care nu ca n-ar avea anume suport (parca de curand pleca un tip de la cotidianul consilier la cotroceni), dar nu prea vad nici o finalitate la chestia asta in afara faptului ca credibilitatea presei o sa scada si mai mult. Nu spune nimeni sa nu tii cu unul sau cu altul dar nu strica sa anunti treaba asta. Cel putin pe ciutacu cand a aparut treaba cu orban, nu l-am vazut ascunzandu-se dupa deget si a recunoscut ca e prieten cu ala. Fiecare are simpatii, interese, etc si e normal asa. Sa ne declaram noi acum toti imaculati e ipocrizie curata.

  3. Combo: nu prea ai fost coerent, dar m-am straduit sa inteleg. Cum reactionezi daca esti prieten cu Orban si face o prostie? Il chemi in emisiune. Uite-asa e presa! Hai sa ne pupam la baie, daca suntem amici, dar sa nu incurcam borcanele. Una-i amicitia si alta-i profesia. Nu este indicat sa scrii de prietenul tau nici cand are dreptate, daramite sa-l speli cand a cazut cu ratul in balta. Asta a facut Ciutacu. NOTA MARE: Pe mine nu ma poate acuza nimeni ca-s sluga lui Felix, a lui Base, Tariceanu and co. Ma doare-n pixu’ lui Ilici de toti astia. Niste politilichele la gramada. Deocamdata nu am fost convins de nimeni ca imbecilii care ne guverneaza au facut si ceva bun. La guvernare bag si presedintii care i-am avut. E o expresie, nu ma refer doar la tampitii din actualul guvern sau la cei care au facut parte din celelalte.

  4. Ca sunt tampiti nu se indoieste nimeni. Ma rog, de fapt, romanii sunt tampiti ca-i voteaza.
    Iar la chestia aia cu Orban parerea mea este ca s-a facut din tantar armasar. dar asta e alta discutie.
    In momentul in care exagerezi cu niste chestii, si mereu intr-o directie, nu are cum sa nu se vada. Si atunci o sa te citeasca doar cei carora le place sa vada doar ce vor ei. Din punctul asta de vedere, Jurnalul National parca e cel mai citit(fara Libertatea), si aici probabil ca e si meritul lui Ciutacu intr-o masura mai mare sau mai mica ca ii injura pe toti nediscriminat. Si acum PC nu cred ca mai are sanse sa conteze in politica romaneasca asa ca cred ca Voiculescu mai degraba face bani cu ziarele decat sa faca politica.

  5. Combo: s-a facut pentru ca a mintit. Ai dreptate cu tirajul, dar asta nu spune mai nimic in zilele noastre. este Jn, Evz si RL in top. Numai ca nu este meritul lui Ciutacu de nicio culoare. Am lucrat si eu acolo si stiu si acum ce se intampla zi de zi. Inca sunt conectat prin toate redactiile importante sau mai putin.

  6. ca bine zici… tocmai de aceea imi blestem telecomanda cand nimereste FARA SA VREAU EU pe Antena 3.

Lasă un răspuns

