Sa injuram Cenzura TVR!

Citesc despre cenzura TVR1. Acum pozitia demisionarului Radu Gafta. De fiecare data mi s-a parut un cosmar si am incercat sa-l uit ca dupa o noapte zbuciumata. Cenzura revine insa cu noi si noi etape. Propun asadar sa ne spunem parerea despre imbecilii care conduc televiziunea nationala spre groapa in care urmeaza curand sa fie inmormantat definitiv libertatea de expresie. Vreau pe langa pareri un singur cuvant care sa defineasca exact cum vedeti voi aceasta situatie. Incep eu: imbecilitate.

Un răspuns

  1. Eu am cam dat din gura cand a fost numit Alexandru Sassu sef acolo.Si mai ales cand stiam ca dl senator AP a avut un cuvant de spus.Am fost asa de revoltata,dar nu i-a interesat pe foarte multi din acel loc unde mi-am spus parerea.Si a doua oara a fost la fel.Dar nu ma mai uit la tv decat rar,imi place Telematinalul de la 8 dimineata.Cenzura la TVR,manipulare si cenzura la alte televiziuni,nu-i mai bine sa-i ignoram?

Lasă un răspuns

