Cea mai sexy bloggerita este o profesoara

LaviniaEa a fost aleasa cea mai sexy bloggerita la prima editie organizata de Reporter Virtual. Amanunte pe site. Sper sa mearga. S-a intamplat chiar azi sa aiba probleme din nou. Stie cineva un host bun? Apropos, castigatoarea scria pe blogul ei inainte cu patru zile de final:  „…aaaa si nu mai vreau sa ma votati va rog la concursul acela,….nu sunt deloc o bloggerita sexy si nu vreau sa fiu pentru nimeni. [DAR multumesc tuturor celor care m-au votat pana acum.]”. Cam deprimata, tot Lavinia spunea ca „Nu voi mai scrie nimic o perioada. NU sunt in dispozitie. Cand voi gasi soarele va anunt, de fapt, veti vedea. Pana atunci, din dezamagirile si umbrele mele va doresc o viata insorita”. Eu nu pot sa o consolez dar as vrea sa iau legatura cu ea sa vad cum fac sa-i trimit la pachet cina romantica de la Golden Blitz (imposibil, oricum) si restul premiilor. Stie cineva cum?  Domnisoara este din Arad. Na ca v-am spus aproape tot, dar nu chiar.

7 răspunsuri

  1. daca vrei hosting eu te hostez oricand, fara probleme, gratis si mocca, forever and ever 🙂

  2. mai, ce sa zic, daca lumea zice ca e cea mai sexy, asa sa fie. Mie imi placea Tomata. Acum, macar de curiozitate, o sa o citesc pe doamna profesoara 🙂

  3. Mihnea: iti scriu pe mail. M-am saturat de astia. Saru’mana.

    Teo: Eu oscilam intre mai multe, dar a iesit cine a avut mai multi admiratori. Lavinia are un blog dragut, dar cam gol. E facut in decembrie.

  4. e frumusica (sau oricum, poza e reusita). Lasa insa si-un link pe site catre insemnarea cu toate pozele concursului.

  5. Aha, am vazut…important e ca promite 🙂

  6. O felicit pe cea mai sexy bloggerita.Ma bucur ca e din vestul tarii,ca mai mult bucurestence vedem pe-aici .Sau e doar impresia mea de om mai copt?Tiberiu,sper sa mai vii si cu alte concursuri.Sa ne mai descretim fruntile.Ce-ai zice de un concurs cu povesti ?Mai ales ca suntem de varste diferite,ar fi interesant de aflat daca povestile de altadata mai plac.E doar o idee,nu trebuie sa tii cont de ea.

  7. dupa cum am mai spus, eu am ajuns pur intamplator in acest concurs, sincer, nu cred ca m-as fi inscris vreodata, mai ales ca blogul meu e relativ nou si l-am facut mai mult pentru mine si prieteni. nu tineam neaparat sa imi fac peste 1000 views intr-o luna sau ca toti sa imi citeasca ciudateniile, depresiile sau aberatiile despre viata. dar s-a intamplat…desi intr-adevar erau multe alte bloguri si fete dragute, dar si cateva penale rau de tot. as putea spune ca acest castig a venit intr-un moment nepotrivit, dar acum nu mai conteaza nimic decat sa merg la Bucuresti si sa ma bucur impreuna cu prietenii.

    oricum multumesc mult pentru tot, Tiberiu.

Lasă un răspuns

