Ultima zi pentru cea mai sexy bloggerita

UPDATE: A luat sfarsit. Astazi se incheie concursul Cea mai sexy bloggerita. Mai aveti timp sa votati pana la orele 14.00, dupa care incepe numaratoarea voturilor. Sunt putin dezamagit pentru ca pentru unele concurente am primit nenumarate voturi de pe acelasi IP. A trebuit sa sterg pana acum in jur de 200 de astfel de mesaje si inca mai sunt cateva care mi-au scapat in prima faza, dar nu am uitat de ele 🙂 . Maine voi anunta castigatorea. Sunt totusi peste 518 comentarii insinse pe 60 de pagini A4 :(. Va astept voturile! UPDATE: Am numarat una bucata suta de voturi si m-am plictisit. Sper ca maine sa termin, apoi sa renunt la voturile care au fost date de pe acelasi ip. S-a votat putin si peste limita de timp, dar asta-i viata. Toata lumea este neatenta.

Lasă un răspuns

