Mi-am luat Iphone

eu si Iphone…mi-am luat Iphone doar pentru cateva minute 🙂 . Am fost o gluma. Nu-mi permit acum aceasta bijuterie si nici cel mai subtire Mac 😦 . Dar am facut acest post sa vad reactii.

7 răspunsuri

  1. uuu.. te-ai alaturat miscarii contra-revolutionare, ai devenit burghez :))

    (ok, sunt gelos)

  2. Iphone-ul = o mica bijuterie!!! Tehnologia asta ma uimeste si depaseste:) Good Night!

  3. Mihnea: 🙂 Nu ai de ce.

    Ina: La multi ani! Intr-adevar …o bijuterie superba, ca si laptop-ul Mac (cel mai subtire din lume). Este prea simplu sa te depaseasca. Te trec in blogroll ca esti nebunica 😛 , haioasa si ai 33.

  4. Nu stiu daca ai vazut pe my blog, la older posts, am o poza cu magazinul Apple unde, de cite ori intri, este plin de oameni si agitatie. Eu am facut poza aia chiar in Iunie cind a aparut Iphone-ul. (Incercam sa fiu tehnica:) Poate ca stii, aici, Iphone-ul a intrat deja la reducere din toamna:) Merci ca m-ai inclus in lista ta de blogs. Adios amigo! Ina New Yorkina te saluta acuma:)

  5. şi eu vreau gphone din ăla.

  6. diLEMA: tu il ai pe ala cu ochelari la categoria simpatie, asa ca Iphone e nimic in comparatie cu „un geniu”. sunt convins el trece testul G. eu astept sa treci testul „i”. acum sa te vad 🙂 .

  7. gphone este telefonul celor de la Google…
    O sa-l vezi cat de curand ironicule.

Lasă un răspuns

