RL a ramas fara un redactor sef adjunct

De astazi, Romania libera a ramas fara un redactor sef adjunct. Este vorba de Nicoleta Savin careia i s-a incheiat contractul de ziua lui Eminescu si a decis sa nu-l reinnoiasca pentru ca „nu mai am timp fizic sa vin la redactie”. Deocamdata nu se stie daca va ramane intr-o colaborare sau nu. Desemnata acum un an sa preia sectiile investigatii si reportaj, Nicole a decis ca a sosit momentul sa ne pupe din mers pentru munca la firma ei. PS Trebuie sa recunosc ca n-am acordul nimanui sa scriu stiri din interiorul ziarului, dar mie mi-a fost draga (au sunat si 202 gazete). A fost si unul dintre cei mai buni sefi pe care i-am avut in ultimii 15 ani. Poate chiar no 1. Mai mult, Nicole este moldoveanca 🙂 . Un atu in plus sa o regret. Mai vorgheam di’ali noastri :p . UPDATE: Din neglijenta mea, nu am observat ieri ca Iulian Comanescu a dat si el o stire pe aceasta tema, dar putin stramba.

Un răspuns

  1. Hihihihi, lovine ti man’ca chelea ?…….adicalea cum vini aiasta cu DAR MIE MI-A FOST DRAGA ?…….. Hihihihi

Lasă un răspuns

