Monica Nicolici la Realitatea?Da.

UPDATE: Madauna mi-a confirmat. Tradarea in pisicaria lui Felix. O pisicuta nu mai face frumos pe langa nenea Voiculescu ci pe langa trustul puternic si mai tanar al lui SOV. Am gasit pe Newsin despre ce este vorba. Emisiunea-concurs se numeste Respect pentru viitor. Nu stiu daca am vazut bine, dar poate ma corecteaza cineva. Am vazut un promo la Realitatea in care mi s-a parut ca o zaresc pe Monica Nicolici la o emisiune noua (lansarea pe 20 ianuarie) pe Realitatea. Adica omul lui Felix (candidat la primarie prin 2004) s-a dus la Vantu? Poate ma lamureste cineva pentru ca pe site-ul Realitatii n-am vazut nimic, chit ca am fost trimis din reclama direct acolo. Stie cineva care-i adevarul? Poate am confundat-o cu alta doamna cu ochi albastri 🙂 .

Un răspuns

  1. dap… cica intra sambata viitoare cu o emisiune nou-nouta

Lasă un răspuns

