Cum m-am operat de trei ori degeaba

Povestea asta este adevarata si atat. A aparut la sugestia lui Calin Cosmaciuc de a ne impartasi experientele nasoale cu sistemul sanitar din Romania. Eu imi postez una dintre intamplari. Incep. Stati comod? 🙂 E scurta. Toamna lui 2003. Bacau. Cald, superb, eu ma pregatesc de insuratoare. Un cos tratat superficial s-a transformat insa in chist suprainfectat. Nu stiti ce inseamna? Mai bine. Este o bucata de carne defecta care zace sub piele in diferite zone, dar care sare din cand in cand in ceea ce musteste: puroi. Deja-mi este greata. Ma rog, asta a fost si n-am facut decat sa ma duc la doctor. Unul tinerel. Parea de treaba. S-a tot invartit incruntat in jurul meu si a decis sa-mi faca o anestezie locala, apoi sa ma taie. Destul de adanc. Anestezia nu a tinut, dar el s-a apucat de treaba, iar eu, ca un barbat voinic si plin de curaj, nu i-am zis nimic. Mi-au sarit insa ochii din cap. Zic in gandul meu: „asta e, frate, daca nu ai fost atent (la spaga ma refer)!”. Ma bandajeaza omul…etc. Trebuia sa ma prezint la curatat rana, dar degeaba toata interventia pe viu. Dupa scurt timp, chistul si-a aratat inca un colt. Nu fusese scos de tot. Deci prima operatie a gresit. Motivul? M-am gandit ca poate pentru ca nu am dat niciun ban. Cu mai mult curaj si cu bani, pacientul din mine s-a prezentat inconstient din nou la medicul cel tanar. Banutii i-au sters cutele dintre spancene si mi-a tras trei injectii pentru antestezie, apoi s-a purtat de parca eram un rege. Si asistentele la fel, dupa ce le-am platit. Mai scurt: operatia a doua tot nu a reusit. N-am incotro. Mai aveam un pic si ma duceam la biserica schipatand pentru ca durerea era cam mare. Am apelat la o jurnalista pe sanatate, iar ea mi-a recomandat cel mai tare chirurg. Sa va mai spun de bani? De faptul ca nu a reusit operatia? Ei bine, tot nimic. Stiti cum am rezolvat problema? Cu toate ca medicii mi-au spus ca stoarcerea imi poate provoca o infectie in sange si dau in speticemie, mi-am pus nevasta sa ma opereze cu degetelele ei. Mi-am gasit un bandaj super in niste foi de varza, pentru a se vindeca si extrage raul din mine. M-am facut bine cu leacuri babesti. PS La nunta am mers sontac-sontac si plin de bandaje. Puse de medici.

4 răspunsuri

  1. Eu nu pot sa spun decat: bine ca nu a fost mai rau!

  2. Cojile de varza nu sunt tocmai leac babesc. Ceapa si varza sunt recomandate si de cativa medici datorita proprietatilor de contractie a dermului. Am un coleg care a scapat din start de aceeasi afectiune ca si tine folosind combinatia varza-ceapa-rabdare. Nu sunt fan al medicinii naturiste (se stie) insa treaba asta e ”testata” 🙂

  3. Daca nici cu presa nu ai reusit…Oricum, e bine sa se stie toate lucrurile astea, chiar daca acum esti, din fericire, OK.

Lasă un răspuns

