Jurnalul fara bretele?

Adica fara Tuca. Cine? Jurnalul National. Este doar un zvon. L-am primit si l-am dat intai acolo. Nu-l mai copy+paste.

3 răspunsuri

  1. Au tot aparut zvonuri d-astea in ultimul timp. Adica in ultimii trei ani. Cu motive intemeiate, de genul – Tuca nu se mai intelege cu Voiculescu, Tuca l-a calcat pe coada pe Voiculescu- Asa ca eu, pana nu vad, nu cred.

  2. Nici eu nu cred pana nu vad pentru ca este posibil ca Tuca sa se razgandeasca. Informatia este insa 100% sigura. El este decis, Felix la fel. Sa vedem daca se razgandeste cineva. Termenul ar fi pana la finalul lunii.

    Despre vizita la doctor: mai bine, dar mai am de tras.

  3. Pana una alta, Tuca ramane, dar pleaca Cristian Tudor Popescu de la Gandul.

Lasă un răspuns

