Financiarul lui Voiculescu are deja probleme

Nu stiu cum gandesc cei din Trustul Intact pentru ca in ultima vreme mereu o dau in bara cu dreptul de autor asupra unor denumiri. Dupa problemele cu Realitatea (vezi mai jos cu Prima editie), acum Voiculescu lanseaza pe 14 ianuarie noul cotidian economic. Numele: Financiarul. Interesant. Financiarul.ro exista de ceva vreme, iar directorul editorial de acolo, Narcisa Ungureanu, mi-a spus ca nu a fost contactata pentru a vinde marca inregistrata la OSIM. „Nu stiu cum pot sa faca asta. Am sa vad despre ce este vorba. Un avocat m-a contactat acum doua luni, dar pentru a folosi denumirea pentru o editura economica”, mi-a spus Narcisa. Parca o si vad pe consateanca mea Gabi Firea pe la tribunal 🙂 . N-am dat de ea sa vad ce spune, dar revin daca prind un fir.

2 răspunsuri

  1. Pai te poti pune cu patronul?Daca el vrea asa,indraznesc angajatii sa-l contrazica?Precis se stie,vom avea inca cateva televiziuni voiculesciene http://www.ziare.com/Mogulul_Voiculescu_mai_deschide_trei_televiziuni-221895.html

Lasă un răspuns

