Bataie in direct la OTV

Aseara a fost bataie in direct la OTV. La emisiunea lui Diaconescu, normal. Batausii: Bogdan Draghici si avocatul Florin Gatejan, supranumit Patzanu. Am vorbit cu Draghici sa vad ce s-a intamplat, asa ca va relatez cu vorbele lui cum de s-a ajuns la cafteala. „Am fost la Dan Diaconescu sa discut cu avocatul fostei mele sotii despre cazul meu privind incredintarea copilului dupa divort. Timp de sase ore, acest asa-zis avocat m-a insultat si calomniat incontinuu. Dupa ce am rezistat stoic atatea ore, la finalul emisiunii am cedat si i-am aruncat paharul cu apa in fata. De fapt, doar continutul paharului. El m-a lovit apoi cu pumnii si picioarele”, mi-a spus ravasit fostul demnitar de la MAI. Bogdan Draghici mi-a mai declarat ca vrea sa-l dea in judecata pe Patzanu si sa-i ceara maximul posibil la capitolul daune, apoi sa-l scoata din avocatura. PS Daca are cineva filmul cu bataia…il astept cu marele butoi de bere. MULTUMIRI Chinezului: VIDEO(la finalul emisiunii)!

Un răspuns

  1. baaaaaaaaaaa pai domnu avocat Florin Gatejan e un om super smecher privind din orice perspectiva….daca Bogdan Draghici asta crede ca il poate scoate din avocatura atunci sa incerce..:)))…da cred ca el o sa fie scos in Bucuresti daca incearca:)))..si va spun sincer stiu cine este domnul avocat Florin Gatejan si ce ii poate pielea….sfatul meu ptr acest Bogdan Draghici este sa stea cuminte in banca lui pt ca daca nu il insiga pe Patzanu nu se ajungea aici

Lasă un răspuns

