Elena Udrea concureaza la cea mai sexy bloggerita

Elena, cea mai sexy sau…nu :)Pe ultima suta de metri, adica ultima saptamana, Elena Udrea a fost inscrisa la concursul Cea mai sexy bloggerita. Acum vom vedea adevarul 🙂 . Este ori ba sexy. Tot bloggerii sau amicii lor vor decide.

PS Propunere a venit de la Mihnea, dupa cate imi amintesc. Era la misto cred, dar de ce sa nu testam gusturile votantilor. Acum e acum. Vedem si cate voturi poate obtine la uninominal 😛 .

2 răspunsuri

  1. Nu conteaza de unde a venit propunerea…asta era important Lovine?
    Si eu tot pe Elena Udrea o sustin din motive bine stiute:
    E cea mai sexy…un pic plinutza, tatze, vorbareata, glas nazal si voce clara, gandire hmmm, descurcareata, pare super futacioasa,avocata,politician interesant da fara perspective-poate pata de culoare,intr-un cuvant, baftoasa si aratoasa (in pictorialul din revista The One)
    Cu toate ca exista super diferente intre propuneri, eu raman la dna Cocosi (cu i).

    Propunerea de blog serios si sexy este:
    http://www.kestii.descult.com/

    P.S. As fi votat cu nr.xx, dar sincer cand am marit imaginea i-am vazut parul negru de pe maini…am renuntat.

  2. Asta cu cea mai sexy blogerita e ca si aia cu cel mai inalt pitic. Sau cu castigatorul de la Olimpiada Speciala.

Lasă un răspuns

