S-a tampit wordpressu’ sau doar e putin bolnav?

Cam asa vedeam la un moment dat site-ul meuSau vedea aceasta eroaresimpatica 404UPDATE FINAL: Amicul Contrasens s-a scarpinat la neuroni si a gasit solutia dar nu stie nici el de unde oroare de dinainte.
Are niscaiva probleme si-mi strica site-ul. Nu asta. Mi-a dat peste cap pagina de concurs de nu mai inteleg nici eu nimic din ea. Cine stie sa spuna tot ca eu o iau razna. UPDATE: Este posibil sa fie vorba si de o problema de editare. Am aflat ca daca dai copy+paste in pagina la un link s-ar putea sa-ti dea peste cap tot aranjamentul floral, dar in cazul de fata imi arata o eroare de la wordpress. Si nu sunt singurul care am avut probleme. Cine stie sa-mi traduca de ce-mi apare mie textul asta cand vreau sa intru in administrare: WordPress database error: [MySQL server has gone away]
SELECT option_value FROM wp_options WHERE option_name = 'permalink_structure' LIMIT 1 .

3 răspunsuri

  1. daca e felul in care arata pagina e din cauza WYSIWYG-ului, caruia nu prea ii place mai mult de o singura imagine pe linie. practic:

    1. daca adaugi text aici

    3. si pui poza aici

    2. si aici

    n-ai probleme. daca faci altfel ai pus-o 🙂

  2. prin 2 ma refer la texti si aici

  3. Fratele meu alb, nu vazusem si eroarea aia de deasupra. Aia era de la hosting mie-n suta. Au facut un upgrade la ceva si au uitat sa puna la loc niste setari. Am patit-o si eu.

    Cat despre aranjamentul floral, ti-am spus ce sa faci cu editorul vizual, adica WYSIWYG, cum spune mihnea.

    Zi-mi si te trec pe code ca sa nu mai fie probleme de editare.

Lasă un răspuns

