S-a prelungit concursul de frumusete

Cea mai sexy bloggerita are o noua data de anuntarea a marelui premiu. De pe 6 ianuarie am sarit pe 13.  Din pacate sunt doar 14 inscrieri pana acum. Rusinica! Numai atat poate da blogosfera?

4 răspunsuri

  1. Eu vreau sa iasa Tomata. Ca-i frumoasa si desteapta 🙂

  2. Si pentru ca mi-a dat mie o leapsa provocatoare, pe care ti-o dau si eu tie, mai departe 🙂

  3. daca as vaea 20 de ani si as fi desteapta,nu o baba in mintea copiilor,zau ca m-as inscrie si eu la un concurs.Daca imi amintesc bine,pe vremuri,cam prin epoca de bronz,am fost selectata la un concurs de miss la un bal studentesc(eu eram eleva in a XII-a.ce zici,asa-i ca ma dau mare? 😦

  4. teo: ai dreptate, dar vad ca nu admiratorii ei nu mai voteaza. partea cu leapsa e grea 🙂

Lasă un răspuns

