Accident mortal surprins de un blogger

AccidentulDupa Gramo care a facut poze la accidentul lui Orban, in prima zi a acestui an a fost imortalizat un alt accident. De data asta mortal. Victima: un italian. Vedeti pe blogul Soferului. Sursa initiala: Teo, care a fost de fata si l-a lasat pe Lucian sa traga pozele, dupa cum imi scrie in comentariul de la acest post.

3 răspunsuri

  1. pentru acuratete: precizez ca eram amandoi la fata locului 🙂 Dar eu i-am pasat lui aparatul ca sa faca poze in incercarea mea de a ma conversa cu politistul…Avem si poze mai „de aproape”, dar sunt usor sinistre si am renuntat sa le postam.

  2. sa dea dracu’ de nu ma dau cu ruj pe buze, ca tzatze am 😉

  3. teo: imi pare rau ca prima voastra intalnire pe strada a fost cu un mort. bine ca ai facut precizarile ca eu nu prea le am cu cine e cu cine 🙂 . ma refer la partea cu aparatul de fotografiat.

    mihnea: ups. ai postat la alt articol. nu-i bai. oricum …daca te dai cu ruj si-mi dai poza esti ca si castigator :)) .

Lasă un răspuns

