Leo va saluta!

My name is LeoLa solicitarea fanilor 🙂 , Leo va saluta serios dintr-o poza facuta dinainte de impodobirea bradului. Acum este plecat in calatorii si n-am una mai proaspata. Alaturi de el este alt catelus, partenerul de joaca (unul din cele trei plase cu jucarii).

3 răspunsuri

  1. Chiar acum ti-am trimis urarile de Anul Nou si ,la plecare ,l-am vazut pe Leo alaturi de prietenul lui.Transmite-i si din partea pisicutei navigatoare multe salutari si sa mai descopere infractori.Miau!

  2. La multi ani si tie, Gabi! Si tot ce-ti doresti sa se intample!

  3. Deci, multumesc!
    Haios foc. Sa-ti traiasca ! Eu am niste pesti…un patruped s-ar chinui sa stea toata ziua singur acasa. Asa ca m-am rezumat la un acvariu cu multi pesti…mai vorbesc cu ei din cand in cand si, cand sunt foarte obosita, uit de mine, privindu-i..ma relaxeaza

Lasă un răspuns

