Vadim este o curva proasta

Mi-a spus cineva ca Vadim este o curva proasta, iar eu tind sa-l cred. Asa a scris si el despre doua colege de-ale mele de la Romania libera in rubrica lui de dezinformari din Romania Mare. Eu spun mai mult: Vadim este o nesimtit, un politician de trei lei, un aburitor de babe senile si un magar. Astept sa ma dea in judecata. Hai, mistretule! Din pacate, colegele mele au spus ca nu merita sa-l actioneze in judecata. Eu l-as da insa cu toate pseudonimele lui si i-as lua pielea de pe el. Sper ca la anul sa nu-l mai vad in parlament pe acest mascarici cu spume.

3 răspunsuri

  1. nici nu o sa mai intre, stai linistit..

  2. S-au lamurit si peremistii lui despre el.Mai stiti de ce a renuntat la demisie?Ca nu l-au lasat fetitele lui.Iata-le aici:http://www.ironic.ro/archives/806#respond

  3. Uneori e bun si Vadim pentru amuzament, dar deja e plictisitor…

Lasă un răspuns

