Craciunul a invins blogosfera

)Am facut o poza pe 25 decembrie dar am uitat de ea. Mi s-a parut interesant ca toate posturile din top erau despre Craciun. Pentru mine este primul Craciun in blogosfera si de aceea nu stiu cum a fost anul trecut, dar parca n-as crede ca a fost la fel. NOTA: La fel am uitat sa spun ca neogen a fost inlocuit pe primul loc de postul acasa pe trafic.ro. Dupa doua zile, Zoso a dat stirea. De aia e bine sa nu postezi peste cinci minute daca poti sa o faci acum. Mi-am amintit insa ca am fost uneori mai rapid ca alte agentii de stiri 😛 . Ultima oara am fost mai iute ca Hotnews cu doar cateva minute. Este stirea cu mesajul Regelui Mihai. (Nu aici, ci pe Reporter Virtual am dat-o.)

2 răspunsuri

  1. As zice ca e si normal ca majoritatea posturilor sa fie despre Craciun.

  2. Nu era mai simplu un print screen? Stiu ca n-are legatura, dar imi sta pe cap.:)

Lasă un răspuns

