Blogger dat pe mana politiei de primarul Iasiului

Acest prima ofticatLipsa de umor completata cu prostie la Iasi. Primarul Gheorghe Nichita a facut plangere la Politie pentru ca i s-a facut un blog fals „pentru care nu mi-am dat acordul. Evident ca nu ti-ai dat acordul, ba…neghiobule. Ca doar nu era sa aprobi un blog fals. „Este un fals grosolan, o mizerie si o marsavie”, a declarat primarul revoltat de asemenea isprava. Sursa: Newin. UPDATE: Intre timp, bloggerul a sters jurnalul pentru a-si pierde urma, iar primarul a ramas de papagal. Apropos, Nichita este vicepresedinte la PSD si nu este blond, cum ma intreba ecologia umana 🙂 .In plus, omu’ are site http://www.nichita.ro, unde se lauda ca a invins :)) .

2 răspunsuri

  1. Blonzii dăşchide gura aş spune eu! By the way e blond primarul ?

  2. Despre primarul Iasului si consilierii primariei am mai citit stiri de minune.Ultima de care imi amintesc e cea cu acvariile si cuiburile de randunica.

Lasă un răspuns

