Elena Udrea la 34 de ani

Udrea in The OneSpre deosebire de majoritatea doamnelor, Elena Udrea nu se sfiiste sa-si spuna varsta la un PS: „Astazi implinesc 34 de ani. Nu-mi amintesc cand au trecut ultimii 4”. N-avem de unde sa stiu asta daca nu citeam pe blogul ei. Asadar, ma simt obligat 🙂 sa-i spun „La multi ani!”.

4 răspunsuri

  1. da, si eu am prins stirea si i-am urat toate cele bune.. desi.. 34? arata mai batrana de atat, parerea mea

  2. Da..arata foarte batrana !

  3. Pot sa va contrazic? 🙂 Mai ales ca sunt de acord. De la E-uri 😛 .

  4. Chiar daca nu arata de 34 de ani(asa cum se vede din poze),trebuie sa recunoasteti ca-i tare frumoasa.

Lasă un răspuns

