Senzationala poveste a porcului

M-am cracanat de ras la Povestea Porcului de pe Realitatea tv, subiect din cadrul emisiunii Reporterii realitatii. Nu pentru ca ar fi fost slaba, ci pentru ca filmarea si muzica au fost bestiale. Merita privita si ascultata aceasta poveste. Pe scurt, strabunicul Pintea se lupta cu EU pe istoria porcului care trebuietaiat dupa norme europene. Cu cutitul in mana, taranul de 81 de ani si-a mai facut o data sarbatorile dupa traditii, incepand cu taiatul porcului.UPDATE: Razbunare. Un tanar din Golesti-Arges a fost muscat de porcul pe care dorea sa-l sacrifice. Proprietarul animalului a ramas fara un deget, iar guit-guit si-a amanat sfarsitul.

Un răspuns

  1. Te-am adaugat si la blogroll, asa de Craciun. Nu de alta dar m-am limitat la a-mi citi blogrollul in ultima vreme…si atat.

Lasă un răspuns

