Rogozanu se da la penele lui Ciutacu

Mergand subtil pe varianta mea ca Victor Ciutacu este un papagal, Costi Rogozanu scoate esenta din calitatile acestuia intr-un post pe Cotidianul blog: „M-am uitat vreo zece minute la Ciutacu si Norica Nicolai, noul ministru al justitiei. Primul practica acelasi sport al umflarii in pene in timp ce isi satisface interlocutorul (l-am mai vazut cu Vacaroiu intr-un adevarat dans prenuptial)….Asta e jurnalism, cica. Mi-e deja scirba de stilul asta “curajos” doar din stil si ton, practicat de lingai fiorosi”.  As preciza doar ca are dreptate 🙂 .

3 răspunsuri

  1. papagal e frumos spus 🙂

  2. Se pare ca eu sunt un caz fericit.Nu avem Antena 2 si nu-l stiu pe Ciutacu decat din auzite de la voi,blogosfericilor.

  3. Ciutacu este exemplul tipic de complexat, care isi depaseste angoasele repetand mereu: sunt un geniu, imi permit (de exemplu, vacante) ce voi nu va permiteti. Uneori am impresia ca vrea sa-l imite pe CTP ( se incrunta la fel, da cu parul identic, and so on…).
    Oricum, se potriveste cu fauna de la A3.

Lasă un răspuns

