Gramo’s la Realitatea tv

Frumos. Uite ca sunt recunoscute calitatile bloggerilor. Isprava lui Gramo’s cu accidentul lui Ludovic Orban a ajuns subiect de deschidere de ziare si de dezbatere la tv. Acum pe Realitatea tv. UPDATE: Am urmarit emisiunea si am o banuiala: Gramo l-a daramat pe Orban, omulet care este obligat acum sa demisioneze sau sa fie demis. Nici Cristian David, ministrul de Interne, nu se simte prea bine. Ar fi cea mai puternica lovitura de presa data de blogosfera si continuata de media, respectiv Cotidianul. Felicitari cuplului Gramo’s! 🙂 NOTA: Sa fim totusi corecti, chiar daca aceste precizari nu schimba cu nimic datele problemei acestui ministru mincinos. Si ziaristii sunt un pic…neam de pacalici la faza asta. A existat o faza extrem de amuzanta la Realitatea. Robert Turcescu si Mihai Tatulici i se adresau Ramonei (n.r. pentru necunoscatori: ea a facut pozele si este iubita lui Gigi, cuplul care a creat minunatul Gramo’s blog) intr-un mod misterios: „martore”. Bre, Robert si Tatulici…cine-i prost la faza asta? Telespectatorul? Da. De ce? Pentru ca Ramona lucreaza la Cotidianul, lucru scris cu manuta ei sau a iubitului chiar pe blog la about. M-am mirat  ca nu o rapesc pe Ramona sa o duca in Iraq pentru ca secretul sa ramana ingropat in mister. Da, ministru’ e un papagal prins cu minciuna, dar comportamentul celor doi jurnalisti m-a dezgustat nitel. Au indus lumea in eroare prin omisiune. Tot minciuna.

9 răspunsuri

  1. Bine, una-i una, alta-i alta… astia cu realitatea lor incerca sa-si faca reporteri moca…ideea e mai subtila si cu bataie lunga, acum cand toata lumea poate face o poza o sa ajungem ca pe un Borg Cube, sa stim instantaneu totul despre orice/oriunde. Asta e un fel de Big Brother.

  2. felicitari !!!

  3. Am aflat si eu de aici despre accident.Nu m-ar fi interesat,dar citind despre emisiunea lui Turcescu,m-am dus la televizor taman sa prind ultima parte.Sa fie posibil ca mass-media si internautii din blogosfera sa duca la bun sfarsit ce a inceput in decembrie `89?Sa fie posibil ca sperantele noastre sarenasca si sa vedem lumina?Doamne -ajuta!

  4. O singura precizare: Gramos e numele blogului cum ai spus, dar autorii sunt Gramo sau cuplul Gramo.

  5. Read my fingers. nu traiesc acolo si nu-mi dau bine seama insa parca vad ca in curind o sa se dovedeasca ca Orban ala e intr-adevar o victima, ca e nevinovat. ( sa dea Dumnezeu sa fie pedepsit daca e vinovat)

    Tiberiule, tragi limbi ca un adevarat ziarist:

    „ea a facut pozele si este iubita lui Gigi, cuplul care a creat minunatul Gramos blog” te duci si tu unde bate vintul…:-)

    noii eroi ai Romaniei, geniile blogomioritice…:-) Gramo heroes…:-)

  6. Alex: Corect.

    Gabi: Posibil.

    Daniel: Am scris in paranteza. Probabil nu ai observat ca le-am spus si prenumele.

    Balauru: Sa-ti spun ca esti un bou? Este inutil. Ma refer la afirmatia cu limbile. Daca erai atent ai fi citit asa cum trebuie. Ma tem ca am cerut prea mult de la unicul tau neuron aflat intr-o flegma.

  7. Tiberiu, eu m-am referit la faptul ca ei sunt cuplul Gramo si nu Gramos, cum le-ai spus spus tu. Si am spus asta pentru ca au vorbit intr-un post despre prejudecatile la adresa lor: aici.

  8. Tiberiu are dreptate. Tiberiu nu poate decat sa spuna adevarul, asa ca are dreptate. Serios.
    Multa bucurie,
    Augustin Mihaila

  9. whatever…:-) mai am doua capete, doi neuroni..:-)

    adio geniule

Lasă un răspuns

