Astia-mi vand zodia!

Pachet de luxNiste romanasi isteti din Craiova vand stele, mai ales pe net la adresa Cumpar o Stea. Ai de unde alege din cele 52 de constelatii vizibile din Romania. Deranjant este ca astia-mi vand zodia (Leo). Sa sesizez Protectia Consumatorului, Politia sau DNA? 🙂 Cine mi-o face cadou…mai bine? Un pachet stelar costa 150 de Ron sau 195 ala de lux, adica un certificat cu rama, nu doar hartia. Daca vrei stele cu numele mamei, bunicii, iubitei etc se poa’. In final, daca esti nemultumit, cumparatorul are sansa sa-ti ia banutu’ inapoi in 10 zile de la data primirii coletului. Motiv: s-a imbolnavit steaua sau nu-mi mai place fata ei. Comerciantii de stele sustin ca e cadoul perfect. Parca as vrea si eu o stea.

Un răspuns

  1. Lovin, hai sa facem un biznis, vindem pamant pe Luna mai bine, ca-i mai vizibila si scoatem mai multi bani pe ea. Craterele dublu. Partea nevazuta mokka. Si daca vrea cineva banii inapoi, ii trimitem la birou, da’ in timpul orelor de lucru: Hai, ma, hai, arata-mi unde ti-e bucata, ‘ti-ar tarlaua, ca o carte sau un bilet la teatru nu puteai sa ceri 😉

Lasă un răspuns

