Top: redactii de gasca

Ideea mi-a venit dupa ce am vazut pozele de la petreceri. Topul meu subiectiv dupa ce-am trecut prin x redactii. 1. Cotidianul. Astia stiu sa munceasca, dar si sa se distreze. 2. Jurnalul National. Ei stiu mai ales sa se distreze muncind. 3. Evenimentul zilei. Astia mai mult pierd vremea la birou, dar si cand rup lanturile…e misto. Care este topul vostru? Sau n-aveti asa ceva?

2 răspunsuri

  1. Oameni de toate felurile sunt prinn toate redactiile.Pana la urma depinde de tine cum te integrezi.

    Top subiectiv al redactiilor pe unde am trecut:
    1. Adevarul
    2.Evenimentul Zilei
    3.Romania libera
    4 .Newsin

  2. Top subiectiv al redactiilor pe unde am trecut:
    1. Newsin
    2. Adevarul
    3. Cotidianul

Lasă un răspuns

