Mail blocat la Realitatea tv?

Oamenii sunt atat de harnici incat au blocat e-mail-ul Realitatii cu nenumarate poze. Va prezint asadar comunicatul Rtv: „Adresa de e-mail foto@realitatea.net nu mai este funcţională, începând de astăzi . Astfel, de acum înainte, dacă eşti martorul unui eveniment care ţi-a atras atenţia, l-ai filmat sau fotografiat, trimite ştirea ta la adresa noastră de e-mail martorocular@realitatea.net „. UPDATE: Piticu imi atrage atentia ca nu a fost blocat, ci…mai bine cititi comentariul. NOTA: Pentru Piticu. Poti sa-mi spui cate poze ati primit de la cititori sau mesaje in general? Si daca vrei poti sa ma treci si pe mine pe site-ul vostru. Si eu primesc poze de la cititori si le public :p .

9 răspunsuri

  1. mailul NU s-a blocat.

    gandeste-te ca eram primul care aflam daca patea ceva mailul ala

    are 1 an jumate de cand n-a mai patit nimic

    si e ceva normal sa schimbi adresa de mail, se numeste spam protection

  2. Ce repede se trag concluziile :)) proaste de altfel

  3. innOcente: se mai intampla sa-ti pui intrebari si sa dai raspunsuri rapide pe loc. Tu nu ai patit never? Ei bine, eu trebuie sa ma misc repede. daca e ceva gresit si sunt avertizat pot schimba. Daca dorm, citesc la altii.

  4. sefu’, am eu niste poze pe care ti le pot trimite, dar sunt cam NSFW 😀

  5. trimite domnu’ 😉 .

  6. 🙂

    de la foarte multe in sus iti pot zice 😉
    nu stiu ca nu primesc mailuri de acolo ;)) si nici nu-mi doresc 😛

  7. Am auzit si eu in dimineata asta ca spuneau de adresa asta noua. La cate chestioare trimite lumea, cred ca era firesc sa se intample asta.

    Am avut si eu mai demult un mail pe „yahu” pe care-l tineam pentru poze si la unmoment dat nu l-am mai putut folosi pentru ca se umpluse ochi.

  8. 😀 Şi cu verificarea surselor cum facem :)) Dacă erai atât de curios întrebai într-un mail ce se întâmplă 😛

  9. Anaayana: ei spun ca nu-i asa.

    InnOcente: si eu pot avea incredere intr-un raspuns de la ei? ei bine, nu am incredere. si la ce-mi folosea timpul pierdut in asteptarea mesajului? e un simplu post despre un mail care nu mai functioneza. cauza este mai putin importanta. apoi aici nu este un articol de presa, ci un blog personal unde vigilenta nu este atat de mare, mai ales ca nu omor pe nimeni cu posturile mele. sper 🙂 .

Lasă un răspuns

