Studiu: Credibilitatea bloggerilor

Am participat si eu la un studiu, alaturi de 147 de bloggeri, creatia fiind semnata Daniela Iosub. Rezultatele le aveti aici la sectiunea 1 si sectiunea 2(le puteti descarca si-n format pdf). Va spun insa concluziile 🙂 . Investigatia are ca tinta posibilitatea penetrarii blogosferei cu produse publicitare. S-a urmarit varsta celor chestionati si posibilitatea de agatare a cititorilor de blog pentru a cumpara produse. Concluzii. Sectiunea 1:  Profilul respondentului. „Mai degraba barbat, pana-n 35 de ani, bine educat, cu experienta de cel putin 5 ani in folosirea internetului si care prefera sa se informeze din mediul online”. Sectiunea 2. Credibilitate. „Bloggerii nu sunt deranjati sau iritati de insemnarile platite atat timp cat continutul este veridic si la standarde inalte. Bloggerul se poate bucura de credibilitate in blogosfera.”

Anunțuri

2 răspunsuri

  1. ce inseamna ‘reputatie buna’ in blogosfera? 🙂

  2. […] toti s-au grabit sa clameze generalitati de genul “Bloggerul se poate bucura de credibilitate in blogosfera“, cu titluri rasunatoare si […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: