90 de blogarei s-au incins intre ei

Ups! A sarit numarul participantilor cu 30 de ieri seara. Totul pentru a dovedi ca sunt sexy. Cine nu m-a votat sa alerge sa o faca! Abia astept sa-mi puna aia coronita cu cel mai cel si sa plec in lume sa impart prosperitatea cu Africa de Sud sau ce s-o nimeri. Momentan am cazut pe locul 12 🙂 din 96.  Treaba e gravida si prezinta umflaturi. Trebuia sa-mi pun o poza fara iubita mea…tigara. Mi-am alungat admiratoarele nefumatoare 😛 .

Top Bloggeri
1 Mariusica
2 Vladinho
3 OLiX
4 Cristian Greger
5 Laurentiu Craciunas
6 Adrian Ciubotaru
7 Adrian Paduraru
8 Stefan Poschina
9 Canalia
10 Costin Cocioaba
11 Dragos Bucurenci
12 Tiberiu Lovin
4 răspunsuri

  1. e un pic ‘aranjat’, asa ca nu te astepta la miracole d-astea prea des 🙂

  2. :)) de ce crezi ca-i aranjat?

  3. pai hai sa vedem.. cu o zi sau doua inainte sa apara concursul, ma contacteaza un blogger yahoo messenger si ma roaga sa nu mai las comentarii pe site-ul lui, ca -sanchi- as fi cu doua fetze si ca nu stiu despre ce vorbesc. ii comunic faptul ca nu ma intereseaza si imi vad de treburi.

    apare concursul de pe ele.ro. las sub numele bloggerului respectiv urmatorul mesaj „<3 [numele bloggerului”, care orice geek stie ca inseamna heart, love, etc.

    imi trimit si eu poza si vreau sa ma inscriu la concurs.

    nu sunt listat la concurs nici acum, acel comentariu a fost sters si tot ‘concursul’ e sugerat de cineva care are relatii cu bloggerul respectiv.

    mi se rupe-n 14 ca n-am fost listat, nu asta e problema, dar ceva sigur e putred in toata afacerea. oricum, e vb de niste chestii comerciale. dar ca idee.. dispar si apar comentarii, ar fi numai pt femei dar comenteaza toata lumea, etc. 🙂

  4. e ciudat. merita intrat in amanunte.

Lasă un răspuns

