O fi Jeg invidios?

EuJegDarius Groaza a fost strigat la scoala Jeg. Nu stiu de ce, dar se poate intui. Acum acest Jeg imi scrie ca-s varza, dar a uitat carnatii. Motiv principal: nu am auzit de un site pentru femei, cel la care eu sunt in topul bloggerilor sexy, iar Jeg este pe ultimele locuri cu un singur vot. O fi invidios? Hai sa comparam 🙂 . Nota:Cu toate ca este nasparliu si stie ca n-are sanse sa fie sexy neam, Jeg are calitatea de a fi grafoman. Adica scrie in nestire pana oboseste. Cand nu o face pentru el, blogger-ul se ocupa de jurnalele altora. Adica un mic sclav.

7 răspunsuri

  1. Welcome to the jungle, colega! Adica nu stiai si tu secretul lui Polichinelle? Nu stiai cine e Darius? Este micul grafoman prolix si absurd care scrie pana-i cad tastele si ma acuza pe blogul lui Zoso ca folosesc „propozitii substantivale”… :)) Eu am crezut ca individul este pur si simplu un biet psihopat agramat, dar am aflat ulterior ca a fost premiat ca „Tînărul Jurnalist al anului 2006″. Or, daca un asemenea sfertodoct care mutileaza gramatica precum Cioaca pe Elodia primeste premiu ca JURNALIST, eu prefer sa spun ca vand morcovi in piata cand m-o intreba cineva daca scriu la ziar. Salutari cordiale, trafic maxim si daca-ti place scrisul meu citeste-ma, ca mutra mea sigur n-o sa te inspire sa spui ca-s sexy-blogger. Nu de alta, dar s-ar interpreta! :))

  2. lol.. acei ochi de brad pitt, acea tigara sictirita.. esti ca ardeleanul ala care se uita in oglinda si-si zice.. ‘fain m’is, futche-m-as’ 😀

  3. scaevola: imi place cum scrii. si-mi place tomata cu scufita care e pe gustul tau. e talentata rau,

    zosorocks: 🙂 exact asa am spus. pacat ca-mi lipsea oglinda :)). de f…parca m-as abtine. e coada deja pana la strada vecina. nu femeile vor sa mi-o traga, ci dusmanii, mon cher 😉

  4. Cum m-ai scos tu de la blogroll, cum te-ai ofuscat tot, dragul de tine, cum te-ai bătut cu pruna de pământ, de mi-ai închinat 2 articole, cum te conduc la voturi acolo, cum îţi comentezi tu singurel, să mă întreci, să mai creşti întru cât eşti de bunoc… Văleeeu.

  5. Jeg: eu nu-mi comentez singur posturile. Pacat ca nu esti langa mine. Ai putea verifiai ip-urile celor care scriu, chiar daca este de bucatarie interna. Poate tu ai facut-o. Eu nu castig nimic oricum. La ce bun sa-mi irosesc timpul? Ti-am dedicat doua posturi pentru ca nu am stiut 100% ca esti tu in prima faza, mai ales ca-mi aparea un alt ip. Din blogroll te-am scos pentru ca mi-am dat seama ca trebuie sa fac curatenie. Ii tin doar pe cei pe care-i citesc des, nu pe unii (asa ca tine) la care ma uit pe blog de cateva ori pe an. Ia vezi de cate ori am intrat la tine. Esti neimportant pentru mine, iar faptul ca faci pe voinicul cu mine m-a facut sa te expediez din panoplie. In schimb, poti comenta, ma poti injura sau chiar lauda. E opinia ta si nu ti-o cenzurez, ca alti imbecili pe care-i consiliezi, atat timp cat nu este vulgara pentru a deranja restul cititorilor. Asa putini cum sunt. Apropos, nu urmaresc sa te intrec. Nu esti un reper. Sincer nu stiu ce trafic ai, dar sunt convins ca mult mai mare ca al meu. Bravo tie si felicitari pentru premiu. Dar tot nu insemni nimic pentru mine. Esti doar un copil care se da cu alifie contra cosurilor si isi fotografiaza muschii cu lupa de marit. Pe scurt: plictisitor.

  6. Ai făcut un întreg post depre cum nu „concurezi” cu mine, comparându-te la un concurs pentru femei. La care te lăudai (nu te laud eu, stai liniştit) că eşti în frunte.

    Tot ce ţi-am spus sunt două adevăruri simpliste şi verificabile: ele.ro este un portal mare, nu îl vizitez, dar este la ora actuala intre primele 3 pentru femei, cu oscilaţii; eşti înaintea mea la un concurs cu câteva comentarii ale tale (la alea mă refeream), ia-le la numărat.

    S-au scris posturi despre cum aiurezi şi ţi-ai luat ţepe că nu verifici destule, pe lângă ce inventezi cu bună ştiinţă.

  7. Jeg: 1. sorry c-am facut indiscretia de a arata realitatea. diferenta dintre noi din punct de vedere fizic. in acel post deloc intreg despre asta am incercat sa–mi explic de ce. 3. ai dreptate cu ele. nu am intrat never pe el pana la concurs. n-am auzit de el. n-am verificat nimic. de ce? erau deja altii pe lista despre care credeam ca au facut-o si e ok. adica nu sunt pe un site pt homosexuali. 4. nu stiu cu cat sunt inaintea ta acum, dar in ziua in care am scris postul aveai UN singur vot. 5. cine a scris acele posturi? papagalul de Ciutacu, nejurnalist cu acte? aiurita aia de Dobre, care habar n-are pe ce lume traieste si da dude la ziar, frate, nu doar pe blog? musculita aia de badin? la aberatiile astea genetice din punct de vedere jurnalistic te referi? iar daca esti baiat destept poti sa citesti cu ochii tai ce „tepe” mi-am luat cand am publicat posturi la rubrica ZVONISTICA online. bre, ai auzit de zvonuri? ei bine, acele zvonuri s-au adeverit in proportie de 90%. dar au fost zvonuri, intelegeti si voi odata ca’s satul de acuze gratuite. si ce e cu prostia asta ca as inventa? n-am niciun brevet. poate obtin pe office blogging 🙂 . te-am lamurit? PS Am scris la despre autor: nu sunt geniu, apoi sunt supus greselilor. si recunosc atunci cand gresesc. dovada: ele.

Lasă un răspuns

