Newsin la rascruce de Vant(uri)

Subiectiv scrie despre unele mici-mari probleme de la Agentia NewsIn, unde oamenii par sa fie din ce in ce mai nervosi. Au fost plecari, demiteri si scandaluri. Cica sunt probleme si cu salariile. UPDATE: Mi-am aruncat iscoadele in lupta sa vad ce si cum. Am aflat urmatoarele: Laura Radulescu este seniorul editor care a plecat de la agentie, cu gandul, conform datelor obtinute de sursele mele, de a ateriza la Business Standard cu inca patru oameni din echipa ei. In privinta lefurilor: se dau la timp. Altceva nu mai stiu. Va astept pe voi 🙂 sa ma ajutati.

Un răspuns

  1. Newsin e a vantului turbat?Am banuit eu.Sper sa se intample astfel de miscari peste tot pe unde adie vantul,vanturile,pe unde miroase a petrol ,etc.

Lasă un răspuns

