Cel mai sexy blogger

Ups! S-au inscris toti uratii la concursul lansat de ele: cei mai sexy 12 bloggeri ai tari. Acum s-a mai bagat unul sa-si ia mistouri peste tigara: IO. Pentru ca eu sa fiu alesul :)) , voi trebuie sa-mi lasati cat mai multe mesaje la pagina pe care ELE a facut-o si unde o sa-mi apara cea mai sexy poza dupa moartea mea. Momentan conduc detasat Arhi si Zoso, blogarasi pe langa care eu sunt Brad Piton al Greciei. UPDATE: Cristian Greger (voce.ro) le-a luat fata. Este mult peste ei la cateva ore dupa ce s-a inregistrat in concurs. UPDATE: Hei! Sunt in primii 12 😛 .

Top Bloggeri
1 OLiX
2 Vladinho
3 Cristian Greger
4 Mariusica
5 Canalia
Tiberiu Lovin
7 Costin Cocioaba
8 Adrian Ciubotaru
9 Gabriel Tanasa
10 Cristian Sutu
11 Dragos Bucurenci
12 Octavian Meleandra
3 răspunsuri

  1. si eu m-am adaugat, dar nimic inca. daca ala e concurs de frumusete, eu sunt dalai lama.

  2. :)) este concurs de notorietate. oamenii de la ele fac marketing 😛 . cine pune boticul la savarina se alege iar cu zoso castigator. vad insa va vine tare voce.ro si este primul in top.

Lasă un răspuns

