Lectura obligatorie: un interviu exclusiv

Hotnews a reusit un interviu senzational care poate fi trecut la lectura obligatorie: „Fabrizio Gatti, ziaristul italian de la Espresso care s-a dat drept roman si a publicat o ancheta-bomba, a acordat un interviu in exclusivitate pentru HotNews.ro, in care vorbeste despre Italia xenofoba, despre minciunile spuse de presa si politicieni. Premiat in 2007 cu Premiul national pentru jurnalism de ancheta, Gatti povesteste aventurile prin care a trecut ca „fals roman”, spulberand prejudecatile italienilor„. 

2 răspunsuri

  1. Am tresarit cand am citit:”Lectura obligatorie!”Mi-am amintit de indemnul meu de neica nimeni adresat politicienilor si pupincuristilor de a citi povesti cu ei.P.S.Degeaba.N-au vrut sa citeasca .Am plecat de-acolo si am luat si povestile ,dar n-am renuntat.

  2. este un interviu de nota 10 🙂

Lasă un răspuns

