Despre spagi recunoscute in presa

Nu m-am putut abtine sa nu public pe prima pagian la Reporter Virtual o stire ciugulita de pe blogul lui Valentin Gros, senior editor la Daily Business. Mi se pare senzationala! Omul recunoaste ca a luat spaga si dat in vileag mituitorii si ce s-a intamplat cu bunurile primite. Totul in spiritul recomandarii CRP. PS Nu stiu daca-i considerata mita, dar eu ma autodenunt ca am baut sute de cafele in diferite institutii din 1992 si pana acum, in calitate de ziarist. Nu dau nume ca-s puzderie. In plus, de cateva ori am fost trimis la birou cu masina institutiei la care m-am cafengit. Din pacate, sefii de la stat vad altfel publicitate: te spaguiesc cu o ceasca de cafea pentru a scrie de rau :)) .

Lasă un răspuns

