Blogul meu este linkuit in Antena

Cu prostul obicei de a vedea cine ma mai citeste, am dat peste linkuirea blogului meu pe e-mailul Antena care o fi ea. Din pacate, nu am reusit sa sparg parola sa vad cine este interesat de cum de bine le-o trag la gioale pentru prostiile suvoi. Cum de n-am putut sparge parola? Simplu: n-am incercat 🙂 . Apropos, il salut pe Gadea and co. Ia spune drept cum e sa te bip unul si tu sa nu ai punctul de vedere al celui fecundat? Asta faci tu la Sinteza zilei …lui Basescu. Parca asa se cheama emisiunea? 🙂 Mari papagali sunteti. Nici nu stiti sa va credibilizati. Ar fi si greu. Niciodata nu veti castiga duelul cu Basescu in direct. Nu-s fan si nici nu-l voi vota (nu mai votez din principiu) dar va sparge. E mult peste micimea unui emisiuni la comanda. Daca ar fi facute bine emisiunile ati reusi, dar n-aveti cum pentru ca traiti in lumea voastra pitica. PS Consultatie gratuita: nu mai puneti atat suflet si venin. E batalia lui Felix. Voi sunteti doar pionii de sacrificiu. Incercati sa va detasati si atunci veti avea sansa de a demonstra ca nici Base nu este zeu, ci chiar un pamantean pacatos. Consultatia finala e negociabila 🙂 .

5 răspunsuri

  1. Gadea, Cristoiu si cu tipul ala cu laptopul dau cu gura, iar marinarul tace si face…:)

  2. jesus, lovin, daca ai fi femeie… 😀

  3. mihnea: eram o curva bogata :)) .

  4. Mai stiu pe cineva care zice ca ar fi fost bogat daca era femeie 😀
    Auzi, tu daca spargi parole, sa mai intru pe la tine? :p

  5. intra:) linistita. nu le sparg eu. am meseriasi cu scule. n-am voie sa ma murdaresc pe maini. sunt microbi 😛

Lasă un răspuns

