Ciutacu poate fi baiat simpatic

UPDATE: Am ratat emisiunea. L-am vazut insa pe Chiuariu la Sinteza zilei de pe Antena 3 si mi s-a facut greata cate limbi marca Gadea si Cristoiu. Eu nu inteleg cum de nu le este rusine. Spun asta pentru ca nu vreau sa cred ca asa gandesc. Ar fi imbecili. De ce spun asta? Emisiunea s-a transformat un nou atac la adresa lui Base. Posibil sa fi fost la fel si la Ciutacu, dar n-am vazut si nu ma pronunt. Intru pe globber sa vad titlurile la categoria jurnalism, unde cu onor ma aflu in capul liste :P. Pac! Dau peste Ciutacu. Isi face autoreclama ca vine Tudor Chiuariu la el in emisiune. Curios din fire, bag mare click pe site-ul ciutacesc sa vad ce povesteste el acolo. Imi cer scuze ca-i fur genialitatea acestor propozitii, dar a dat dovada ca-i simpatic. „Daca nu se intampla vreo nenorocire (puschea pe limba!), deseara, de la ora 21, proaspat demisionarul ministru al Justitiei vine la „Vorbe grele” (UPDATE NOU: daca vine si curentul, probabil ca o sa ne si vedeti). ” Sunt curios daca mesajul a ajuns unde trebuie. Poate fac aia pana sa-l vad si pe boul de Chiuariu ce mai poate indruga. Victor: sa-l intrebi de ce naiba cei mai multi gaozari au impresia ca este un incompetent. Si de ce a aruncat el cu rahat in ventilator prin UE. Aporpos, pentru documentare sa citesti analiza facut de Newsin. Se numeste Documentar si are tot ce trebuie sa nu uiti atunci cand ai sa-l iei la suturi. Cu toate ca m-as mira sa-l ataci….

Lasă un răspuns

