Chiuariu a demisionat

In fine, Tudor Chiuariu a demisionat din functia de ministru al Justitiei, exact cum am scris pe 8 decembrie sub forma de zvon vehiculat in minister. Demisia(VIDEO) a fost anuntata acum un minut la conferinta de presa prin care Chiuariu a vrut sa-i dea o replica lui Basescu. El a promis insa ca se va intoarce pe functie.

3 răspunsuri

  1. da, un vis frumos. asta fu, ma mira ca si-a dat demisia, totusi..

  2. Si pe mine. Eu chiar am scris pe 8 decembrie despre acest zvon si m-am aratat neincrezator. E o mare surpriza. Nu a avut insa incotro. Basescu aproba cercetarea penala si atunci…ect samd. 🙂 Sa se duca linistit! Si sa nu se mai intoarca decat atunci cand il chem eu pe post. Adica niciodata.

  3. lol. nu pot sa ma exprim liber pe tema pentru ca nu-mi place sa-mi vb fostii angajatori de rau (daca te uiti pe cv-ul meu o sa intelegi de ce). dar ca idee, da.. nu e frumos sa-ti vb fostii angajatori de rau. eu zic doar ca am plecat taman cand trebuia 🙂

Lasă un răspuns

