Isterie pentru un brad de metal

Mii sau zeci de mii de persoane s-au imbulzit pentru a ajunge sa vada maretul brad metalic din Piata Unirii. Ghinionul a facut sa-mi stabilesc o intalnire la McD. Va dau cateva cuvinte cheie, dar am sa revin cu filmulete si poze. Cuvinte cheie: blocati la metrou, Capitala paralizata, prostie generala, autoritati incompetente,1 decembrie-sarbatoare fara sarbatoriti etc. Si toate acestea pentru un brad de metal, instrument de propaganda pentru banca Millennium si loc de pelerinaj pentru vulg. Chiar daca-i cel mai mare din Europa…nu cred ca merita sa mori sa vezi asa ceva. Va mai spun un secret: n-am fost imperesionat. PS In plus, tin sa ma usurez pe serviciile Connex. Mi-a murit si telefonul, adica reteaua lor de rahat. NOTA: Filme si poze AICI.

3 răspunsuri

  1. Ma bucur ca traiesc in alta Romanie!…Cum ,nu esti mandru ca avem cel mai mare brad din Europa?Nu trebuie judecati oamenii ca au dorit sa fie de fata la marele moment,aprinderea beculetelor!De atatia ani vedem la televizor astfel de momente in diferite capitale.Acum avem si noi.Si nu orice fel de brad ci cel mai mare din Europa.P.S.Nu eram la televizor dar m-a strigat sa vin repede sa vad momentrul.Ce suspans!Ce greu s-au aprins beculetele!Am avut emotii -cum ar fi fost daca nu s-ar fi aprins?Putea fi o pana de curent,orice e posibil.Sa nu fim rai.Multi s-au bucurat de spectacol.

  2. heh.. am vazut de unde eram eu nebunia din fata de la mcdonalds. imi pare rau ca ai ales locul ala.. daca mai vrei si alte poze, ceva mai happy happy joy joy: http://digitallights.net/zenphoto/1Dec/

  3. Merci Mihnea. Pot folosi o poza?

Lasă un răspuns

