Marian a murit…

Acesta este un mesaj offline primit de la o colega. Zilele trecute am postat un anunt umanitar pentru Marian Bugica, 33 de ani, care avea nevoie de o grupa de sange rar intalnita. Bolnav de leucemie, tanarul amic al colegei mele trebuia sa primeasca acele portii de sange. Nu le-a primit probabil si… a murit. Dumnezeu sa-l ierte! O melodie in memoria unui om pe care nu l-am cunoscut, dar mi-a venit tot in offline, in acelasi timp.

3 răspunsuri

  1. Dumnezeu sa-l ierte…

  2. Tibi, am postat si eu pe blogul meu acest anunt al Ralucai. Evident, ca nu stiu daca si a raspuns cineva apelului. Acum, insa, umbland eu prin matele internetului, am ajuns si la tine pe blog si am citit aceasta veste trista. Nici nu gasesti cuvinte in fata mortii…

  3. Simona: Asa este. Ce-am mai putea spune? Sa dam vina pe destin sau mai bine sa ne rugam pentru sufletul lui tanar.

Lasă un răspuns

