Domeniu .orice platit cu cardul

Pentru ca sunt un client serios, Romarg m-a informat ca incepand cu 28 noiembrie pot sa-mi achit facturile prin cadr. Un scurt copy+paste: „pe site-ul ROMARG.RO se pot efectua plati online cu cardul pentru oricare din serviciile noastre (inregistrare domenii, gazduire web, publicitate online)„. Merci. Mult mai misto asa decat sa bat drumul la banci.

Un răspuns

  1. Eu n-am card.Am avut o perioada,primeam salariul pe card.dar pentru ca era mic trebuia sa-l scot pe tot.Cu doua salarii trebuia sa luam papa si sa platim o factura ,doua.Deci,n-am platit niciodata cu cardul nimic.P.S.Sunt mahnita.Tot 91 pe lista.

Lasă un răspuns

