Am primit mail de la Elodia

„Draga domnule blogger, Tin sa te informez ca mistourile la adresa mea ma lasa rece, iar eu sunt o fire pasionala, deci calda. Recunosc ca n-am fost ucisa, dar am motivele mele sa apar la OTV. Va rog sa…(m-a rugat sa nu public punte-puncte) si sa ramana confidential acest mesaj daca aveti caracter si respect pentru o femeie”, a incheiat Elodia mesajul electronic catre mine. Pastrez confidetialitatea punctelor, dar restul il dau aici. Restul de mail-uri le gasiti la OTV in seara asta: nou-noute, dupa cum a anuntat Dan Diaconescu, care-si mai scrie din cand in cand cu pseudonim. Oare el mi-a scris si mie?

Un răspuns

Lasă un răspuns

