Echilibru’ precar al tov. Iliescu

Dupa ce a spart topurile cu blogul sau abia lansat in blogosfera, Ion Iliescu incepe sa-si piarda Echilibru, asa cum isi numeste tovarasul ex-de-3X-presedinte cuibusorul sau virtual. Nu mai are posturi in top, iar el incepe sa se piarda…usor-usor. Adio!

Top WordPress.com blogs today

  1. Gramo’s World
  2. La patratosu
  3. this is deea
  4. ECHILIBRU

Domeniu .orice platit cu cardul

Pentru ca sunt un client serios, Romarg m-a informat ca incepand cu 28 noiembrie pot sa-mi achit facturile prin cadr. Un scurt copy+paste: „pe site-ul ROMARG.RO se pot efectua plati online cu cardul pentru oricare din serviciile noastre (inregistrare domenii, gazduire web, publicitate online)„. Merci. Mult mai misto asa decat sa bat drumul la banci.

Hotnews a picat in trafic

Dupa schimbarea de look, Hotnews a pierdut un loc in clasamentul general de pe trafic.ro. Multi dintre cei cu care am vorbit nu sunt incantati de noua fata, iar obligatia de a deveni membru pentru a putea comenta este o alta problema care a dus la coborarea traficului. Daca studiezi mai bine cum arata acum unul dintre cele mai bune site-uri de stiri iti dai seama ca au fost facute eforturi considerabile, dar…parca s-a indepartat de cititori si este cumva mai rece. Uitati cum arata starea de fapt si picajul in trafic:

13
(11)
HotNews.ro – Citeste doar ceea ce merita. Stiri, comentarii, analize, difuzate non-stop, in format text, audio, video, foto.
www.hotnews.roStiri/MassmediaLocul 6
425.808
(-21.737)
0,78%
592.005
(-78.156)
2.029.765
(-81.658)

Tiriac, campanie subtire pentru functia de primar general

Eu asa cred dupa ultimele informatii, intuitie si stiri despre personaj.

Mos Craciun modificat genetic

Greenpeace nu a sesizat aceasta modificare a lui Mos Craciun, dar a organizat un protest in fata sediului Comisie Europene, care a dat o mana de ajutor raspandirii OMG. Citeste mai mult!

Pariu cu Zoso

Zoso a scris un post interesant despre politicienii intrati in blogosfera si imbulzeala din zona pe care o prevede la anul in campanie electorala. Sa punem deci un pariu. Cine intra? Eu am niste idei. Daca intra in blogosfera ai mei, Zoso da o masa la Golden Blitz 🙂 , daca intra unul din lista lui (doar trei persoane), atunci platesc eu pranzul pierdut. Lista mea: Bogdan Olteanu, Vadim si Tariceanu. UPDATE: Mihnea mi-a dat un codex cu blogurile politicienilor, circa 100. Multumesc. Dau o bere. In plus, imi place site-ul tau. Unul extrem de interesant.

Ion Iliescu concepe procese verbale pe blog

Ca un veritabil turnator, Ion Iliescu se apuca pe blogul lui dictat unor copilasi sa faca niscaiva procese verbale. Cititi acest post…problematic. Il dau cu copy+paste sa nu-l stearga 🙂 : „Ma aflu in capitala Baniei – Craiova. Particip la ceremonia de marcare a 60 de ani de invatamant agronomic in Oltenia, ceremonie organizata de Institutul Agronomic din Craiova. Sunt coplesit de profesionalismul evenimentului : „ Agricultura durabila, agricultura viitorului”, preocupa nu numai cei peste 200 de participanti la seminar, implicati in gasirea de solutii pragmatice pentru soarta agriculturii romanesti .Voi detalia problematica in postarile ulterioare. La ora 12,00 muzeul “Jean Mihail” va fi gazda prezentarii filmului documentar si a cartii lui Al Gore „An inconvenient truth” ( Un adevar incomod ). Problemele sunt într-adevãr foarte interesante , actuale si de stricta abordare in contextul problematicii privind dezvoltarea durabilã„. E de groaza. Limbajul tot de lemn masiv a ramas.

Am primit mail de la Elodia

„Draga domnule blogger, Tin sa te informez ca mistourile la adresa mea ma lasa rece, iar eu sunt o fire pasionala, deci calda. Recunosc ca n-am fost ucisa, dar am motivele mele sa apar la OTV. Va rog sa…(m-a rugat sa nu public punte-puncte) si sa ramana confidential acest mesaj daca aveti caracter si respect pentru o femeie”, a incheiat Elodia mesajul electronic catre mine. Pastrez confidetialitatea punctelor, dar restul il dau aici. Restul de mail-uri le gasiti la OTV in seara asta: nou-noute, dupa cum a anuntat Dan Diaconescu, care-si mai scrie din cand in cand cu pseudonim. Oare el mi-a scris si mie?