Am infrant judecatorul securist!

Ioan Ionescu il cheama, dar el se alinta Ion. Lucreaza la Inalta Curte de Casatie si Justitie (cel mai inalt for in ierarhia justitiei) si se ocupa de dosare grele, exact cum este Lido, unde miza spagii vehiculate la colturi a ajuns la cinci milioane de euro la o valoare a bunului de 50 de milioane Va spun ce aud. Cine da spaga? Gura targului: familia Paunescu, cea care a pierdut hotelul in favoarea mostenitorilor familiilor Angelescu si Ghika. Cine judeca dosarul? Un securist despre care am tot scris (gasiti aici marfa). Cine confirma ce-am scris eu? CNSAS. In seara asta, Ioan Ionescu a primit decizia de politie politica din pozitia d eofiter de Securitate. Cine a cerut sa fie turnat Ionescu ca a fost turnator? Eu. Deci…:) l-am infrant!

Un răspuns

  1. Felicitari!dar de ce nu ma mai pot bucura nici de vesti bune?Poate pentru ca m-a saturat de atatea dosare mari care nu s-au rezolvat nici dupa atata timp?Sunt cam obosita deja si nu cred ca voi apuca sa-i vad pe toti demascati,judecati si pedepsiti pentru „crimele” lor.Mai am ceva de spus;91 semnaturi.

Lasă un răspuns

