Rezultate, prostii si nebunii

Da, PD a luat frisca de pe tor la alegerile europarlamentare cu un scor de peste 33% din voturile exprimate, poate 35% dupa finalizarea numararii buletinelor. Cine mai intra in Parlamentul European? PSD cu 22%, care a iesit prin Mircea Geoana sa trambiteze o mare victorie. Fapt ce confirma ideea ca prostia nu doare. La fel de jenant a fost premierul Tariceanu, care s-a laudat si el cu sustinerea poporului de doar 15-16%. O sa mai avem europarlamentari de la PLD si de UDMR, plus independentul Laszlo Tokes, care a obtinut mai multe voturi decat PRM si PNG, partide care nu pupa nici macar o jumatate de loc. Cea mai misto reactie: Vadim. Nebunul de pe tabla ruginita a politichiei romanesti a amenintat ca-si da demisia din parlament impreuna cu toti membri PRM. De ce? A fost furat, asa spune la OTV. Ha,ha,ha! Asta-i rasul lui Basescu.

Un răspuns

  1. Rad si eu,dar nu e rasul meu!Imi doream votul uninominal de multi ani.mi-ar placea ca legea uninominalului lui Basescu sa devina realitate;asa am priceput eu si asa imi doresc-sa votez omul-(daca am pe cine vota)si sa fie cat mai putini nesimtiti.Stii la ce ma gandeam?Ca la urmatoarele alegeri vor vota numai ei-se vor vota unii pe altii-sa razi pana te apuca plansul …de durere.

Lasă un răspuns

